Beantwoord

Geen internet met PrePaid.

  • 6 February 2024
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Hallo,

Ik heb een prepaid kaartje met voldoende beltegoed.

Ik kan helaas het internet niet voor elkaar krijgen.

 

Ik heb een account aangemaakt en mijn nummer er aan gekoppeld.

Nu lees ik elders dat ik de optie 'betalen per MB' ergens moet aanzetten, echter ik kan de optie niet op site vinden en evenmin in de app.

Op mijn telefoon staat wel het 4G symbooltje met 2 pijltjes, maar internet doet het dus niet.

 

Wat kan ik proberen?

icon

Beste antwoord door Piet123456 7 February 2024, 17:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Piet, van harte welkom op de Community! Goed dat je je PrePaid hebt toegevoegd aan je Mijn Odido-account. Altijd handig! Ik heb direct meegekeken en ingelogd en als je op je overzichtspagina zit zie ik inderdaad dat je nog geen actieve bundel hebt. Als je naar beneden scrolt zie je Combi bundels toevoegen en als je nog een stukje verder naar beneden scrolt vind je Overige bundels toevoegen. Hier staat de optie Internet betalen per MB. Zie je hem staan en lukt het zo? Laat het me maar weten! 😄

 

Hoi Piet, van harte welkom op de Community! Goed dat je je PrePaid hebt toegevoegd aan je Mijn Odido-account. Altijd handig! Ik heb direct meegekeken en ingelogd en als je op je overzichtspagina zit zie ik inderdaad dat je nog geen actieve bundel hebt. Als je naar beneden scrolt zie je Combi bundels toevoegen en als je nog een stukje verder naar beneden scrolt vind je Overige bundels toevoegen. Hier staat de optie Internet betalen per MB. Zie je hem staan en lukt het zo? Laat het me maar weten! 😄

 

 

Verdulleme!

Voel me zo dom dat ik het zelf niet kon vinden, hihi.

 

Maar het is nu in orde, thnx!!

 

ps, kan ik het daar eventueel ook weer uitzetten?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Piet, haha kan de beste overkomen! 😂 Fijn dat het nu in orde is. Je kan het via Mijn Odido inderdaad ook weer uitzetten/wijzigen. Dit kan dan onder Tariefplan & Instellingen. Houd er rekening mee dat je dit 1 keer per maand kan wijzigen.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 😄

Reageer