Beantwoord

geen mobiel netwerk

  • 19 February 2024
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

Al uren geen mobielnetwerk

icon

Beste antwoord door Zeeuw-ed 19 February 2024, 19:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Oh jee, dat is lastig. Heb je al op de storing pagina gekeken? Misschien is er wel een storing bij je in de buurt, of werkzaamheden. 

Reputatie 6
Badge +6

@Zeeuw-ed Als er op onze dekkingskaart niks te zien is, ligt het vermoedelijk aan iets anders. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. 

Ik verneem graag een reactie van je! 

Oh jee, dat is lastig. Heb je al op de storing pagina gekeken? Misschien is er wel een storing bij je in de buurt, of werkzaamheden. 

Bleken werkzaamheden aan de telefoonmaast hier te zijn

Daar heb ik idd gekeken maar niets te zien

Achteraf waren hier werkzaamheden bij de telefoonmast

Reageer