Beantwoord

Geen mobiel netwerk na iphone update

  • 25 February 2024
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

Na een update van mijn iPhone naar IOS 17.3.1 geen mobiel netwerk meer op zaterdag ochtend. (Esim)

Heb met Apple support gesproken en gekeken hun zeggen dat dit vaker voorkomt met Odido! nu kan ik alleen nergens meer op inloggen waar je een sms code voor ontvangt. 

mooier wordt nog dat ik geen contact met Odido kan leggen, ik kan niet bellen en de chat verwijst me steeds naar jullie telefoonnummer. Inloggen op mijn Odido account is momenteel ook onmogelijk want dat sms komt kan niet binnen komen. 

DIT MOET VANDAAG NOG WORDEN OPGELOST want ik ben nu niet meer bereikbaar voor mijn klanten en dat kost omzet en klant vertrouwen…..

icon

Beste antwoord door Voorschoten532 27 February 2024, 10:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Voorschoten532 

Iemand anders op de community gaf aan dat na het updaten van zijn iPhone zijn eSIM er niet meer was. Kun je eens kijken of dit ook het geval is bij jou? Anders kan je eens kijken of het resetten van de netwerkinstellingen helpt.

Hoi waqqas, 

de eSIM was nog wel aanwezig. ik heb al meerdere dingen geprobeerd.

  • telefoon aan / uit 
  • netwerk instellingen gereset
  • nieuwe eSIM geprobeerd te installeren
  • telefoon naar fabrieksinstellingen 
  • nieuwe eSIM 

dit allemaal te vergeefs. Apple support geeft aan dat het iets te maken heeft met wat security protocollen van de update en dat Odido dit niet aan hun zijde heeft geactiveerd. 
 

ik zit momenteel in de Apple Store om te kijken of het probleem niet in de telefoon zit. Voordat ik naar een Odido shop ga! 

Het probleem blijkt in de telefoon te zitten deze wordt nu vervangen. 
 

Fijn dat we tegenwoordig zelf bijna geen diagnoses meer kunnen stellen. 
 

 

Reageer