Geen netwerk na activeren eSim

  • 9 April 2023
  • 8 reacties
  • 360 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb Geen netwerk na activeren eSim. Volgens mij heb ik alles goed doorgelopen en werkt de sim naar behoren. Ik zit in de VS.

 

Waqqas 1 jaar geleden

Hallo @Daniel Rosen Jacobson 

Wanneer je je eSIM activeert in het buitenland dan doet deze het pas na 48 uur, dit is een veiligheidsmaatregel vanuit T-Mobile.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Daniel Rosen Jacobson 

Wanneer je je eSIM activeert in het buitenland dan doet deze het pas na 48 uur, dit is een veiligheidsmaatregel vanuit T-Mobile.

@Waqqas het is veel langer dan 48 uur geleden nu en werkt nog steeds niet… Wat kan ik doen?

Reputatie 7
Badge +15

@Daniel Rosen Jacobson 

Kan je eens het toestel opnieuw starten of handmatig een andere provider selecteren?

Heb je zelf misschien een blokkade geplaatst in My T-Mobile voor gebruik in het buitenland?

Een openstaande betaling kan er ook voor zorgen dat je hier een blokkade voor hebt of indien je nog niet langer klant bent dan 2 maanden.

Dit is toch redelijk insane. Mn telefoon is al 3 dagen niet bereikbaar. Mn oude sim werk niet meer. Ik kan via de chat niet geholpen worden en het nummer werkt ook niet of duurt veel te lang.

T-mobile help mij ajb!

@Waqqas geen simblokkade of betalingsachterstand hoor..

@Waqqas al jouw suggesties vaak geprobeerd na lezen andere topics hier. Het werkt gewoon niet. Ik moet geholpen worden door iemand denk ik…

@Waqqas Ik heb nu mijn esim verwijderd om hem opnieuw te installeren en activeren en krijg foutmelding bij downloaden.

Zo gaat het al de hele tijd.

Tis echt een drama in customer experience…

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Daniel Rosen Jacobson 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? En graag ook je huidige simkaartnummer en je nieuwe simkaartnummer dan help ik je graag verder!

Reageer