Beantwoord

Geen netwerk op mijn telefoon! afgesloten! niet meer bereikbaar!

  • 10 April 2023
  • 7 reacties
  • 129 Bekeken

Ik heb meerdere T-Mobile zakelijke abonnementen. Allemaal zijn ineens afgesloten. Terwijl er geen factuur open staat. Ik kan geen klantenservice bellen ivm afsluiting. Heel frustrerend! Ook geen tijd om langs de T-Mobile store te gaan. Wat zijn nu mijn opties? 

icon

Beste antwoord door eric 10 April 2023, 16:21

Bekijk origineel

7 reacties

Als je volledig wordt afgesloten, hoe moet je dan contact opnemen met tmobile? Lijkt wel alsof je 10 jr terug in de tijd gaat met tmobile. Het zou toch altijd mogelijk moeten zijn om de gratis klantenservice te kunnen bellen? Of ben ik nou gek?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vassta12 

Voor vragen over T-Mobile zakelijk kun je bellen met een andere telefoon naar 0800 - 7112 of je kunt natuurlijk langs een T-Mobile winkel gaan 🙂

Dit is een community voor de particuliere klanten.

De hele reden dat ik een topic hier start, is omdat ik geen uitgaande gesprekken kan voeren dus ook niet naar de klantenservice. Ook heb ik geen tijd om naar een winkel te stappen. Dat had je kunnen weten als je mijn topic had gelezen 

Ja anders reageert er gewoon lekker niemand van tmobile. Kan jullie het wat schelen toch? Als de klant maar betaalt. Geeft geen moer om het feit dat de klanten met een probleem zitten. Tijd voor een nieuwe provider 

Reputatie 1

Hi,

Het is tweede paasdag.

Ik vermoed dat er vandaag geen moderatoren aanwezig zijn. 

Ze zullen denk ik op dinsdag wel asap reageren.

Sterkte en hopelijk is het dinsdag snel opgelost.

Greetzz

 

Des

Reputatie 7
Badge +14

Helaas is de zakelijke klantenservice met pasen ook gesloten. Ze zijn morgen weer via dat gratis nummer of de CHAT te bereiken. Type daar dan “medewerker spreken”.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoe dan ook zakelijk kan hier niet worden geholpen.
Tijd maken is de enigste optie als het echt belangrijk is is er weinig keus.

Dit kost ook veel tijd @Vassta12 Tijd en stress.🫣

Succes en hopelijk snel weer connectie. 

Reageer