Beantwoord

Geen service op iPhone

  • 25 April 2024
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Hoi,

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!

Via mijn werk heb ik een telefoon + SIM ontvangen, maar helaas kan ik niet bellen omdat ik de melding ‘Geen service’ krijg. Als iemand me probeert te bellen krijgen ze de melding dat het nummer niet in gebruik is. Ik heb de SIM er al uitgehaald + even schoongemaakt en er weer in, netwerkinstellingen gereset en regelmatig opnieuw aangezet, maar dit heeft allemaal nog niet geholpen.

Ik hoor graag of iemand een oplossing heeft, alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door eric 25 April 2024, 12:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

hoi @NikiML ,

Op dit forum praat je met andere klanten over de consumentenproducten van Odido. Moderators kunnen alleen in consumenten CRM systemen kijken. 

Voor zakelijk is er een aparte helpdesk, en afhankelijk van hoe groot je bedrijf is zal de 1e lijns door de eigen organisatie worden uitgevoerd. Dus, het lijkt erop alsof de simkaart nog niet is geactiveerd. Dat is bij zakelijke abonnementen mogelijk omdat sims op voorraad bij een bedrijf gehouden kunnen worden en pas geactiveerd na uitlevering aan een personeelslid.

Ga dus even terug naar diegene die jouw telefoon heeft overhandigd. Die persoon zal dan het proces kennen om e.e.a te controleren en indien nodig contact zoeken met de zakelijke helpdesk.

Reageer