Gesprek duurt niet meer dan 5sec.

  • 7 December 2023
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Hallo,

Ik heb een probleem met het combinatie van mijn Sim kaart en mijn telefoon. Een gesprek wordt na 6 seconden vanzelf verbroken, ik heb mijn simkaart in een andere telefoon gestopt en toen ging alles door. Dus ik dacht dat het probleem van mijn telefoon is, daarom heb ik een andere sim kaart gebruikt maar alles werkt prima!! Ik weet niet waarom hoewel ik alle instellingen geschekt heb maar het probleem is niet opgelost. Kan iemand mij helpen?

Marciano van Odido 4 maanden geleden

Hoi Nirmin, allereerst van harte welkom op de Community! Wat vreemd dat gesprekken vanzelf worden verbroken en goed dat je direct een kruistest hebt gedaan door je simkaart in een andere telefoon te testen. Ik zie dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt besteld. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen en of dit het probleem heeft opgelost? Ook als ik nog iets voor je kan doen, laat het me zeker weten. Ik sta voor je klaar! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Nirmin, allereerst van harte welkom op de Community! Wat vreemd dat gesprekken vanzelf worden verbroken en goed dat je direct een kruistest hebt gedaan door je simkaart in een andere telefoon te testen. Ik zie dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt besteld. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen en of dit het probleem heeft opgelost? Ook als ik nog iets voor je kan doen, laat het me zeker weten. Ik sta voor je klaar! 😄

Reageer