Beantwoord

Help! Snelheidsproblemen Odido Unlimited Premium

  • 1 March 2024
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Hoihoi, onlangs heb ben ik geswitcht naar unlimited premium, maar mn internet is nogsteeds net zo traag als dat ie al was. Wat te doen? 

Zie afbeelding 

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 March 2024, 23:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MrTutle-Online 

Ik heb zelf een unlimited basis abonnement waarbij de snelheid maximaal 300 Mbps is, ik haal hier 280-320 Mbps als ik buiten sta.

Het moet mogelijk zijn om betere snelheden te halen maar dit is dan ook weer afhankelijk van bepaalde factoren zoals ben je binnen of buiten, indien je binnen bent dan kan de isolatie een factor zijn, de afstand tussen jouw telefoon en de mast waarmee hij verbinding maakt, de drukte op het mobiele netwerk.

Je zou ook eens kunnen testen of 4G beter presteert dan 5G bijvoorbeeld.

En gaat het wel beter wanneer je eens ergens anders bent?

Sinds mei overgestapt naar ultimate premium maar behaal dezelfde snelheden met een gemiddelde van 200 mbit. Hopelijk verandert dit snel. Ik ging er al wel vanuit de 1gbit nooit te zullen behalen maar had op z’n minst een gem van de helft 500mbit verwacht, ook omdat relatief dichtbij Amsterdam woon. Gaat hier uberhaupt iets aan gedaan worden?

heb hetzelfde probleem hier. wordt onderzocht en nu even wachten op nieuwe sim. maar dit zal waarschijnlijk ook niet helpen. snelheid op mijn vodafone mobiel is wel redelijk.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Esmee888 

Zou je voor de speedtests de Ookla speedtest app kunnen gebruiken en haal je ook deze lage snelheden op andere locaties als je buiten staat?

Misschien is er een probleem met de mast in jouw buurt.Hier kan je eventueel een melding maken.

Reageer