Ik had een klacht ingezet ivm swifterbant geen bereik sinds de overgang van T-Mobile naar Odido.

  • 2 February 2024
  • 13 reacties
  • 181 Bekeken

Ik ben 4 maanden bezig met de klacht niet te bereiken voor 99%, niemand kon je bellen en data had je niet op 4 abonnementen op 1 woonadres vanaf de overgang van Tmobile naar Odido.

Nu krijg ik een na heeeeeeel lang mailen, appen, bellen , een mailtje met u krijgt 20 euro gestort en dan evt voor 4 personen dus 80 euro?

Hier ben ik het niet mee eens.

En wat denk je telefonisch kan het niet opgelost worden je moet weer een klacht indienen, dan pakken ze het weer eens op misschien? Dit vanochtend gehoord na weer 25 aan de telefoon te hebben gehangen.

We hebben 4 abonnementen op 1 woonadres maandelijks 120 euro… en als ik een berekening loslaat op 99% niet te bereiken en dan x 4 maanden, dan zou het bedrag 475,2 euro zijn over 4 maanden en niet totaal 80 euro. (en dan niet te vergeten de tijd die je moet besteden tbv bellen, appen, mailen,dat is al bijna 13 uur?).

Hoe kan ik een leidinggevende spreken die wel een goede oplossing kan geven, nu is het steeds van kastje naar de muur.

Ja ik ben een beetje boos en gefrustreerd !#$%^&*(). of moeten we dit bij de rechtsbijstand neerleggen?

Hoe kan ik een klacht indienen en waar die wel serieus wordt opgepakt., want via de chat kom je niet verder.

Jullie kunnen me bellen

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hi Michael, snap ik volkomen. Daarom ben ik blij dat je hier op de Community terecht bent gekomen. Ik moest even wachten op onderzoek van mijn collega en ik heb inmiddels meer duidelijkheid en de uitkomst van dit onderzoek.

In eerste instantie komt mijn collega uit op dezelfde vergoeding waar mijn collega eerder ook al op was uitgekomen. Hieruit heb ik ook meer duidelijkheid en dit licht ik graag toe.

Normaal gesproken heb je recht op 20% vergoeding van de servicekosten per maand vanaf het moment dat je dit voor het eerst bij ons meldt, maar bij deze vergoeding heeft mijn collega al een uitzondering gemaakt door dit vanaf 5 september 2024 te berekenen. Houd er rekening mee dat het percentage alleen geldt op de abonnementskosten, dus exclusief het toestelkrediet. Vandaar dat het bedrag lager is dan je in eerste instantie had gedacht. Ook omdat de abonnementen en toestellen buiten het adres in Swifterbant zonder problemen gebruikt konden worden. De 20% van de maandkosten heeft mijn collega al netjes naar boven afgerond, zodat dit in je voordeel is. Zie het overzicht hieronder.

**36 Servicekosten per maand: € 17,51    20% daarvan is € 3,502 en afgerond € 4,- per maand.

**72 Servicekosten per maand: € 18,64    20% daarvan is € 3,728 en afgerond € 4,- per maand.

**32 Servicekosten per maand: € 17,51    20% daarvan is € 3,502 en afgerond € 4,- per maand.

**71 Servicekosten per maand: € 19,22    20% daarvan is € 3,844 en afgerond € 4,- per maand.

Echter is dit maar één keer gecrediteerd voor het abonnement met 36 op het eind. De andere drie abonnementen ga ik voor je in orde maken. Daarnaast wil ik ook direct gebruikmaken van extra coulance door één extra maand 20% korting te geven op je abonnementen. Dit komt neer op nogmaals € 4 per abonnement.

Dit betekent dat je het volgende nog van me krijgt: € 24 voor de overige 3 abonnementen, en ook nog € 4 voor het abonnement waar je wel al de credit van € 20 hebt gehad. 

Ik maak dit zo direct voor je in orde en je ontvangt voor elk abonnement nog een bevestiging per mail. Ik hoop dat je hiermee meer duidelijkheid hebt over de vergoedingsbedragen waar je recht op hebt, en dat ik je hier toch blij mee heb gemaakt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Michael, niet fijn om te lezen dat je deze ervaring hebt! Ik heb direct met je meegekeken en ik zag dat er inderdaad een credit was aangemaakt voor € 20. Dit klopt inderdaad niet en zou op z'n minst € 20 per persoon moeten zijn. Klachten nemen we altijd serieus. Ik zie dat er al meerdere collega's mee bezig zijn geweest om de cases in goede banen te leiden. Ik heb direct navraag gedaan om te kijken of de case inmiddels bij de juiste afdeling ligt en of ik nog iets kan doen om dit te versnellen. Ik zie namelijk dat er wat verwarring is ontstaan door meerdere cases.

Zodra ik meer weet laat ik het je uiteraard direct weten! Mocht je eerder iets van mijn collega's horen, houd je mij dan ook op de hoogte?

Marciano, mocht ik wat horen .dan hoor je zeker van mij.

Indd geen goede ervaring tot nu toe.

 

Tot op heden geen reactie gehad, misschien kunnen ze me niet bereiken?

Groet Michael 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Michael, goed dat je me een bericht stuurt! Ik heb direct nog eens gekeken en ik zie inderdaad dat je nog geen reactie hebt gehad. Dit komt, omdat de procedure niet volledig is gevolgd. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb jouw case daarom zelf opgepakt en mijn collega's gemaild om te vragen hoe ik of zij dit voor je kunnen oplossen. Ik verwacht binnen enkele dagen een reactie en dan kijken we direct wat we gaan doen. Ik hoop dat je nog heel even geduld hebt.

Groetjes,

Marciano

Hoi Marciano,

Elke keer is er wel iets, natuurlijk wacht ik weer af. Het is niet anders maar wel teleurstellend.

Dit was nooit bij Tmobile, sinds Odido....👎👎

Al iets bekend?????

Jammer dat je weer niets hoort.

Jullie zijn vanaf het moment van tmobile naar  odido ingebreke, 

Want hoelang wisten jullie al dat er problemen met de antennes waren? 

Jullie hebben dit nooit laten weten.

Ik wil nu voor 22 februari 2024 een hele goede oplossing en niet pas gemeld 24-12-2023.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Michael, sorry dat ik niet eerder bij je ben teruggekomen. Ik heb veel met diverse afdelingen moeten schakelen, maar ik heb je case inmiddels bij de juiste collega neergelegd. Ik wil je vragen hem even de tijd te geven om de situatie te onderzoeken. Het is natuurlijk niet niks, een langere tijd problemen met de mast, 4 abonnementen, etc. Ik snap dat je zo snel mogelijk een goede oplossing wil hebben en ik ga absoluut m'n best doen om dit voor 22 februari voor je te regelen, maar weet dat zoiets tijd nodig heeft en ik dit niet kan garanderen. Zodra ik iets weet, ben je de eerste die het van me hoort! 

Marciano, ik leg de fout niet bij jouw.

Maar wordt wel moe van het trage reageren.

Wel maandelijks,  geld incasseren , maar helemaal geen reactie, met we zijn ermee bezig.

Ik baal dat tmobile odido is geworden.

Maarja de klant gaat wederom in de afwachting...het moet wel een heel goede oplossing  worden..

 

Groet Michael 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Michael, snap ik volkomen. Daarom ben ik blij dat je hier op de Community terecht bent gekomen. Ik moest even wachten op onderzoek van mijn collega en ik heb inmiddels meer duidelijkheid en de uitkomst van dit onderzoek.

In eerste instantie komt mijn collega uit op dezelfde vergoeding waar mijn collega eerder ook al op was uitgekomen. Hieruit heb ik ook meer duidelijkheid en dit licht ik graag toe.

Normaal gesproken heb je recht op 20% vergoeding van de servicekosten per maand vanaf het moment dat je dit voor het eerst bij ons meldt, maar bij deze vergoeding heeft mijn collega al een uitzondering gemaakt door dit vanaf 5 september 2024 te berekenen. Houd er rekening mee dat het percentage alleen geldt op de abonnementskosten, dus exclusief het toestelkrediet. Vandaar dat het bedrag lager is dan je in eerste instantie had gedacht. Ook omdat de abonnementen en toestellen buiten het adres in Swifterbant zonder problemen gebruikt konden worden. De 20% van de maandkosten heeft mijn collega al netjes naar boven afgerond, zodat dit in je voordeel is. Zie het overzicht hieronder.

**36 Servicekosten per maand: € 17,51    20% daarvan is € 3,502 en afgerond € 4,- per maand.

**72 Servicekosten per maand: € 18,64    20% daarvan is € 3,728 en afgerond € 4,- per maand.

**32 Servicekosten per maand: € 17,51    20% daarvan is € 3,502 en afgerond € 4,- per maand.

**71 Servicekosten per maand: € 19,22    20% daarvan is € 3,844 en afgerond € 4,- per maand.

Echter is dit maar één keer gecrediteerd voor het abonnement met 36 op het eind. De andere drie abonnementen ga ik voor je in orde maken. Daarnaast wil ik ook direct gebruikmaken van extra coulance door één extra maand 20% korting te geven op je abonnementen. Dit komt neer op nogmaals € 4 per abonnement.

Dit betekent dat je het volgende nog van me krijgt: € 24 voor de overige 3 abonnementen, en ook nog € 4 voor het abonnement waar je wel al de credit van € 20 hebt gehad. 

Ik maak dit zo direct voor je in orde en je ontvangt voor elk abonnement nog een bevestiging per mail. Ik hoop dat je hiermee meer duidelijkheid hebt over de vergoedingsbedragen waar je recht op hebt, en dat ik je hier toch blij mee heb gemaakt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend!

Hoi Marciano,

Goed uitgelegd maar..toch nog een tegenreactie..

Een collega Rita gaf aan 4x 20 euro en 1x coulance van 60 euro..dat zou uitkomen op 140 euro - 20 al gestort is 120 euro tegemoetkoming..maar dat lees ik nu niet?

Hoe kan dit wederom niet overeen komen met jouw uitleg..

Ze heeft mij die dag 4x gebeld ivm steeds overleg plegen

 

Ik hoor graag van je.

Groet Michael 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Michael, ik kan zelf niks terug vinden over een coulance van € 60. Ik lees wel dat ze een aanbod heeft gedaan, maar dat je deze niet wilde en in plaats daarvan een klacht wilde indienen. Maar goed, laten we vooruit kijken! Aangezien ik het wel erg leuk vind dat jullie met het hele gezin ook deel uitmaken van onze Odido familie, wil ik toch nog één laatste uitzondering voor je maken. En dat is het verschil van € 44 - die Rita heeft toegezegd - crediteren. Dus in het kort: je vrouw en kinderen ontvangen een credit van € 24. Deze heb ik zojuist aangemaakt en per mail bevestigd. En op jouw nummer (36) ontvang je die laatste € 44 + € 4. Deze worden allemaal verrekend met jullie eerstvolgende factuur/facturen. Zo wil ik je toch nog tegemoetkomen naar die € 140.

Ik hoop dat ik het hiermee toch nog mooi voor je kan afsluiten! Laat je het me weten of je alle mails hebt ontvangen? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 😊

Hoi Marciano,

Je we hebben de mailtjes ontvangen.

Maw we gaan het hierbij afsluiten 

Bedankt voor je begrip en hoop dat vanaf nu alles weer goed blijft werken.

Groet Michael.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Michael, fijn dat je alles hebt ontvangen en uiteraard graag gedaan! Dat hoop ik ook zeker. Maar mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag!

Reageer