-
-
is een Top Poster
-
10 reacties
Ik ben 4 maanden bezig met de klacht niet te bereiken voor 99%, niemand kon je bellen en data had je niet op 4 abonnementen op 1 woonadres vanaf de overgang van Tmobile naar Odido.
Nu krijg ik een na heeeeeeel lang mailen, appen, bellen , een mailtje met u krijgt 20 euro gestort en dan evt voor 4 personen dus 80 euro?
Hier ben ik het niet mee eens.
En wat denk je telefonisch kan het niet opgelost worden je moet weer een klacht indienen, dan pakken ze het weer eens op misschien? Dit vanochtend gehoord na weer 25 aan de telefoon te hebben gehangen.
We hebben 4 abonnementen op 1 woonadres maandelijks 120 euro… en als ik een berekening loslaat op 99% niet te bereiken en dan x 4 maanden, dan zou het bedrag 475,2 euro zijn over 4 maanden en niet totaal 80 euro. (en dan niet te vergeten de tijd die je moet besteden tbv bellen, appen, mailen,dat is al bijna 13 uur?).
Hoe kan ik een leidinggevende spreken die wel een goede oplossing kan geven, nu is het steeds van kastje naar de muur.
Ja ik ben een beetje boos en gefrustreerd !#$%^&*(). of moeten we dit bij de rechtsbijstand neerleggen?
Hoe kan ik een klacht indienen en waar die wel serieus wordt opgepakt., want via de chat kom je niet verder.
Jullie kunnen me bellen
Hi Michael, snap ik volkomen. Daarom ben ik blij dat je hier op de Community terecht bent gekomen. Ik moest even wachten op onderzoek van mijn collega en ik heb inmiddels meer duidelijkheid en de uitkomst van dit onderzoek.
In eerste instantie komt mijn collega uit op dezelfde vergoeding waar mijn collega eerder ook al op was uitgekomen. Hieruit heb ik ook meer duidelijkheid en dit licht ik graag toe.
Normaal gesproken heb je recht op 20% vergoeding van de servicekosten per maand vanaf het moment dat je dit voor het eerst bij ons meldt, maar bij deze vergoeding heeft mijn collega al een uitzondering gemaakt door dit vanaf 5 september 2024 te berekenen. Houd er rekening mee dat het percentage alleen geldt op de abonnementskosten, dus exclusief het toestelkrediet. Vandaar dat het bedrag lager is dan je in eerste instantie had gedacht. Ook omdat de abonnementen en toestellen buiten het adres in Swifterbant zonder problemen gebruikt konden worden. De 20% van de maandkosten heeft mijn collega al netjes naar boven afgerond, zodat dit in je voordeel is. Zie het overzicht hieronder.
**36 Servicekosten per maand: € 17,51 20% daarvan is € 3,502 en afgerond € 4,- per maand.
**72 Servicekosten per maand: € 18,64 20% daarvan is € 3,728 en afgerond € 4,- per maand.
**32 Servicekosten per maand: € 17,51 20% daarvan is € 3,502 en afgerond € 4,- per maand.
**71 Servicekosten per maand: € 19,22 20% daarvan is € 3,844 en afgerond € 4,- per maand.
Echter is dit maar één keer gecrediteerd voor het abonnement met 36 op het eind. De andere drie abonnementen ga ik voor je in orde maken. Daarnaast wil ik ook direct gebruikmaken van extra coulance door één extra maand 20% korting te geven op je abonnementen. Dit komt neer op nogmaals € 4 per abonnement.
Dit betekent dat je het volgende nog van me krijgt: € 24 voor de overige 3 abonnementen, en ook nog € 4 voor het abonnement waar je wel al de credit van € 20 hebt gehad.
Ik maak dit zo direct voor je in orde en je ontvangt voor elk abonnement nog een bevestiging per mail. Ik hoop dat je hiermee meer duidelijkheid hebt over de vergoedingsbedragen waar je recht op hebt, en dat ik je hier toch blij mee heb gemaakt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend!
Bekijk origineel