Beantwoord

Ik kan niet bellen naar de EU

  • 27 July 2021
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Sorrry voor mijn Nederlandds.

Ik ben een nieuwe T-mobile klant. Ik heb de eerste factuur betaald maar kan nog steeds niet naar het buitenland bellen. Ik heb geen blokkades aan.

 

icon

Beste antwoord door CrisTien 27 July 2021, 19:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Hubert87  Welkom, je Nederlands is niets mis mee😉

Dit heb ik voor je gevonden in andere topics👇

Nieuw abonnement/nieuwe klant.

Bij het betalen van de 2de rekening gaat de blokkade voor bellen naar het buitenland er automatisch af.

 

Blokkade
Het kan zijn dat je ooit zelf een blokkade hebt geplaatst op het gebruik van jouw aansluiting in het buitenland. Je kunt dit controleren op My T-Mobile onder 'Gegevens & Instellingen', bij het kopje 'Blokkades'. Hier kun je precies instellen wat je wel en niet wilt blokkeren. 

Vergeet de landen code niet in te toetsen!

Hopelijk lukt het zo wel, anders moet je wachten op hulp van de moderators.

MVG
 



 

Reageer