Ik kan niet bellen sms'en en internet in spanje

  • 16 February 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Ik ben gisteren aangekomen en kan sindsdien niks meer. Roaming staat aan en rekeningen zijn betaald. Etc. Ik kan niet in mijn app want daar is een verificatie voor nodig met SMS. Die ik dus niet kan ontvangen. Ik kan niet chatten met medewerker want iedereen bezet. Ik moet bellen. Maar dat kan ik dus niet. Mijn man gevraagd om te bellen voor mij vanuit Nederland.  Maar dat mag dus niet.  Ik weet even niet hoe dat wel geholpen te kunnen worden. 

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hoi Nien, welkom op de Community en tof dat je in Spanje zit. Ik hoop dat je het daar naar je zin het! Ik heb direct met je meegekeken, maar ik zie dat mijn collega me net voor was en dat zij de blokkade op international roaming voor je heeft opgeheven. Ben je weer connected? In Spanje kan je verbinding maken met de netwerken Movistar en Orange. Ik hoor het graag van je! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Nien, welkom op de Community en tof dat je in Spanje zit. Ik hoop dat je het daar naar je zin het! Ik heb direct met je meegekeken, maar ik zie dat mijn collega me net voor was en dat zij de blokkade op international roaming voor je heeft opgeheven. Ben je weer connected? In Spanje kan je verbinding maken met de netwerken Movistar en Orange. Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer