Ik kan niet meer bellen sinds mijn nieuwe abonnement is ingegaan

  • 4 January 2024
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Hoi!

Vanaf 1 januari is mijn nieuwe Odido abonnement ingegaan. Ik ben al sinds 2016 klant bij T-Mobile/Odido en kan daarom makkelijk overstappen met nummerbehoud. Ik heb alleen een nieuwe telefoon. Een Xiaomi 12 Pro. Vandaag heb ik mijn nieuwe telefoon geïnstalleerd en ik kan niet meer bellen. Als ik gebeld wordt en ik neem op, wordt het gesprek beëindigd. Als ik uitbel kan ik wel bellen maar hoort degene die ik bel mij niet. Ik heb de SIM kaart al opnieuw in de telefoon gedaan en de telefoon uit en aangedaan. Het abonnement is dus vanaf 1 januari ingegaan. Ik kan wel internetten met mijn telefoon en ik ontvang ook SMS’jes. Hoe kan ik dit oplossen?

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi Maureen, leuk dat je al zo lang bij ons bent en tof dat je een nieuwe Xiaomi 12 Pro hebt! Ik heb direct gekeken of er wellicht problemen bekend zijn op jouw locatie, maar dat is niet het geval. Apart dat SMS'jes en internet het wel gewoon doen, maar wel fijn natuurlijk! 

  • Is er iemand in de buurt met wie je een kruistest kan doen? Hierbij plaats je jouw simkaart in een ander toestel. En een andere simkaart in jouw toestel. Hiermee kunnen we uitsluiten of het aan je simkaart ligt of dat er iets niet goed staat op je toestel. Kan je bijvoorbeeld wel gewoon bellen via een ander toestel, dan ligt het niet aan je simkaart. Heb je binnenkort de optie om dit te doen?
  • En heb je dit probleem alleen op 1 locatie of op meerdere locaties?

Ik hoor het graag van je! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Maureen, leuk dat je al zo lang bij ons bent en tof dat je een nieuwe Xiaomi 12 Pro hebt! Ik heb direct gekeken of er wellicht problemen bekend zijn op jouw locatie, maar dat is niet het geval. Apart dat SMS'jes en internet het wel gewoon doen, maar wel fijn natuurlijk! 

  • Is er iemand in de buurt met wie je een kruistest kan doen? Hierbij plaats je jouw simkaart in een ander toestel. En een andere simkaart in jouw toestel. Hiermee kunnen we uitsluiten of het aan je simkaart ligt of dat er iets niet goed staat op je toestel. Kan je bijvoorbeeld wel gewoon bellen via een ander toestel, dan ligt het niet aan je simkaart. Heb je binnenkort de optie om dit te doen?
  • En heb je dit probleem alleen op 1 locatie of op meerdere locaties?

Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer