Ik kan wel huilen

  • 23 December 2023
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Hallo allemaal, 

na vele maanden wachten was het zover de monteur van Guidon kwam eindelijk alles aansluiten .

uiteraard heb ik me hier super op verheugd .

maar helaas blijkt het niet te werken omdat er iets met pon is .  
maar volgens de monteur zou dit maar kleinigheidje zijn en zou het snel moeten werken . Nou werkt nog steeds niet .  Dit is gewoon zware teleurstelling.

maar dat is niet alles , sorry moet frustratie even kwijt

ik had ook mobile abbo afgesloten .  Dat werkt prima behalve internet dan , die werkt alleen als ik Chrome browser op me iPhone 11 Pro Max gebruik . Zeer vervelend dat je gedwongen word zo om Chrome te gebruiken wat ik liever niet wil. 

verder krijg je dan steeds leuk e-mail dat ik account moet maken in de app. 
uiteraard heb ik dit gedaan maar werkte het niet , na contact gehad zou het dag later moeten werken maar nog steeds krijg ik de melding dat gegevens niet bekend zijn .  Weer gebeld of ja laat ik kort houden heb erna nog 3x voor gebeld en je raad het al werkt nog steeds niet .   En volgens de medewerker moet ik niet zo moeilijk doen dat ik me facturen niet kan inzien . Verder zou ik nog iets horen over het internet op me telefoon maar uiteraard ook niks meer van gehoord. 
 

En als bonus werkt de abbo in een ander telefoon niet , dan krijg je geen verbinding.  Ook niet als

je handmatig probeert. 

Frustreert gigantisch dat ik nog steeds geen account kan aanmaken en dus geen gebruik ervan kan maken , en ik kan wel huilen dat tv en internet nog steeds niet doet.

tot nu toe is Odido zware teleurstelling met stress gratis erbij . 
 

 

Teresa van Odido 4 maanden geleden

@Andy1680 Allereerst welkom op onze Community. Ik wil je bedanken dat je de moeite hebt genomen om dit bericht uit te typen en je gevoel te uiten! Ik begrijp heel goed dat jij zo snel mogelijk van onze diensten wilt genieten. Gelukkig zie ik dat de monteur een ticket heeft aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zijn aan het schakelen met de netwerkbeheerder om jou zo snel mogelijk online te krijgen! 

Ik wil niet dat je helemaal zonder internet zit. Mocht je gebruik maken van een Odido of BEN simkaart, dan stuur ik je graag een Unlimited Voucher code. Je kunt hiermee een hotspot maken en deze koppelen aan andere apparaten, zo ben je toch online! 

Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw Mijn Odido accounts. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan controleer ik direct voor je of alle gegevens overeen komen. Er zijn op dit moment een aantal issues met het koppelen van accounts in Mijn Odido. In dit topic lees je waar dit aan kan liggen: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community

Ik wil je graag helpen omtrent je Mobiele abonnement. Echter ben ik van de Internet + TV tak. Geen zorgen! Ik weet zeker dat mijn collega’s je verder kunnen helpen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Interesseert odido zoveel dat ze er niet eens op reageren..

Reputatie 6
Badge +2

@Andy1680 Allereerst welkom op onze Community. Ik wil je bedanken dat je de moeite hebt genomen om dit bericht uit te typen en je gevoel te uiten! Ik begrijp heel goed dat jij zo snel mogelijk van onze diensten wilt genieten. Gelukkig zie ik dat de monteur een ticket heeft aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zijn aan het schakelen met de netwerkbeheerder om jou zo snel mogelijk online te krijgen! 

Ik wil niet dat je helemaal zonder internet zit. Mocht je gebruik maken van een Odido of BEN simkaart, dan stuur ik je graag een Unlimited Voucher code. Je kunt hiermee een hotspot maken en deze koppelen aan andere apparaten, zo ben je toch online! 

Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw Mijn Odido accounts. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan controleer ik direct voor je of alle gegevens overeen komen. Er zijn op dit moment een aantal issues met het koppelen van accounts in Mijn Odido. In dit topic lees je waar dit aan kan liggen: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community

Ik wil je graag helpen omtrent je Mobiele abonnement. Echter ben ik van de Internet + TV tak. Geen zorgen! Ik weet zeker dat mijn collega’s je verder kunnen helpen. 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo allemaal, 

na vele maanden wachten was het zover de monteur van Guidon kwam eindelijk alles aansluiten .

uiteraard heb ik me hier super op verheugd .

maar helaas blijkt het niet te werken omdat er iets met pon is .  
maar volgens de monteur zou dit maar kleinigheidje zijn en zou het snel moeten werken . Nou werkt nog steeds niet .  Dit is gewoon zware teleurstelling.

maar dat is niet alles , sorry moet frustratie even kwijt

ik had ook mobile abbo afgesloten .  Dat werkt prima behalve internet dan , die werkt alleen als ik Chrome browser op me iPhone 11 Pro Max gebruik . Zeer vervelend dat je gedwongen word zo om Chrome te gebruiken wat ik liever niet wil. 

verder krijg je dan steeds leuk e-mail dat ik account moet maken in de app. 
uiteraard heb ik dit gedaan maar werkte het niet , na contact gehad zou het dag later moeten werken maar nog steeds krijg ik de melding dat gegevens niet bekend zijn .  Weer gebeld of ja laat ik kort houden heb erna nog 3x voor gebeld en je raad het al werkt nog steeds niet .   En volgens de medewerker moet ik niet zo moeilijk doen dat ik me facturen niet kan inzien . Verder zou ik nog iets horen over het internet op me telefoon maar uiteraard ook niks meer van gehoord. 
 

En als bonus werkt de abbo in een ander telefoon niet , dan krijg je geen verbinding.  Ook niet als

je handmatig probeert. 

Frustreert gigantisch dat ik nog steeds geen account kan aanmaken en dus geen gebruik ervan kan maken , en ik kan wel huilen dat tv en internet nog steeds niet doet.

tot nu toe is Odido zware teleurstelling met stress gratis erbij . 
 

 

Hallo @Andy1680, ik help je graag verder! Ik vermoed dat Google Chrome nu als standaardbrowser op je iPhone ingesteld staat. Deze kun je natuurlijk aanpassen naar het door jou gewenste browser. Hoe je dat doet, lees je hier: https://www.iculture.nl/tips/standaardbrowser-aanpassen/. Lukt het inloggen inmiddels in de app? Zou je voor me kunnen checken of het via een browser of een desktopversie wel lukt? Gaat dat om inloggen voor je mobiel of je Internet + TV abonnement? Houd er rekening mee dat je wel pas het abonnement kunt toevoegen, zodra deze actief en van start is gegaan. 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer