Ik wil verlengen, maar ik kan niet inloggen

  • 13 September 2022
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Ik ben aan het kijken voor een nieuw mobiel abonnement met telefoon. Echter, als ik op t-mobile.nl naar verlengen ga (onderaan de pagina), krijg ik op de volgende pagina de melding dat ik geen rechten heb om die pagina te bekijken. Ik ben niet ingelogd als pre-paidklant en heb geen abonnement via mijn werkgever. Waarom gebeurt dit en hoe kan ik het oplossen? 

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @B00perd00per 

Wat leuk dat je wilt verlengen! Probeer via de app of via de webversie te verlengen? Is je app voorzien van de laatste update? Krijg je deze foutmelding alleen als je klikt op verlengen? Werkt de rest wel? Zou je kunnen proberen in te loggen met een andere browser en controleren of het dan wel werkt? 

Ik hoor graag van je zodat we mee kunnen denken. 

Reageer