Beantwoord

Internet België

  • 17 November 2023
  • 8 reacties
  • 462 Bekeken

Ik ben op dit moment in België, en heb geen internet. Zowel Orange, Base en Proximus. 

In het toestel staat roaming aan, en internet buitenland staat in de Odido app niet geblokkeerd. 

Toestel ook al herstart. Iemand nog een idee?

icon

Beste antwoord door Patrickt55 26 November 2023, 06:50

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor het laten weten, Patrick! 😄

Hi Patrick, leuk dat je in België zit! Is het inmiddels gelukt met de apn instellingen? Werkt het met smartsites.odido of smartsites.t-mobile? 

APN op "internet" zetten was de oplossing.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Patrick, leuk dat je in België zit! Is het inmiddels gelukt met de apn instellingen? Werkt het met smartsites.odido of smartsites.t-mobile? 

Toch nog even getest. Het probleem zit in de apn smartsites.odido. 

 

Onder toegangspunt apn gewijzigd van smartsites.odido naar internet, en apn roamingsprotocol van ipv4/ipv6 naar alleen ipv4, en nu heb ik internet. 

Welke van de twee de oorzaak is geweest, weet ik niet. 

Er is ondertussen al een ticket aangemaakt voor techniek. 

Moet ik terug bellen naar service om de case te annuleren?

Ik kan overigens wel gewoon bellen. Ook het smsje gekregen van Odido, "welkom in België"

Nee hoor. Ik betaal mijn factuur altijd op tijd.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Patrickt55 Welkom bij de community van Odido.

Zo te lezen staat alles goed in je telefoon. Heb je soms een betalingsregeling lopen? Dan heb je ook geen internet in het buitenland.

 

 

Reageer