Is mijn internetsnelheid veranderd na rebranding?

  • 23 September 2023
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Beste allen,

De laatse tijd merk ik dat mijn 5G verbinding ineens trager is, op de speed test haal ik ook minder. Dit is mij een week geleden opgevallen. Is dit mogelijk een oorzaak van de Rebrand van Tmobile? Ik had van Tmobile een 5G Unlimited Abonnement simonly van zonder beperkingen qua snelheid. 

 

Hopelijk weet iemand hier meer over :)

 

Mvg

 

Waqqas 7 maanden geleden

Hallo @FireDeadly 

Ik heb hier ook nog een T-Mobile unlimited data & bellen abonnement, zonet getest en binnen haal ik met 5G 260 Mbps en met 4G 240 Mbps.

Kun je eens buitenshuis testen  dan zou je ook een andere testserver kunnen gebruiken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @FireDeadly 

Ik heb hier ook nog een T-Mobile unlimited data & bellen abonnement, zonet getest en binnen haal ik met 5G 260 Mbps en met 4G 240 Mbps.

Kun je eens buitenshuis testen  dan zou je ook een andere testserver kunnen gebruiken.

Reputatie 7
Badge +14

Ik merk ook niets van een plotseling verminderde snelheid. Natuurlijk binnen andere snelheid dan buiten. Maar nog steeds top!

Hallo @FireDeadly 

Ik heb hier ook nog een T-Mobile unlimited data & bellen abonnement, zonet getest en binnen haal ik met 5G 260 Mbps en met 4G 240 Mbps.

Kun je eens buiten in de open lucht testen in de open lucht en dan zou je ook een andere testserver kunnen gebruiken.

 

Bedankt voor je bericht, ik ga t even testen. 

Reageer