Kosten buiten de bundel India

  • 28 September 2023
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Hallo, ik heb een internetbundel van €30,- gekocht om te gebruiken in India. Als ik echter in de odido-app kijk zie ik dat ik al meer dan €30,- buiten mijn normale bundel heb uitgegeven. Verder zie ik de volgende melding mbt deze extra internetbundel: “niet actief in huidige zone”. Via de odido-chat hoorde ik dat de bundel wel actief zou moeten zijn en dat er geen belemmeringen zouden zijn. Ik merk daarentegen dus wel een belemmering, want het werkt nog niet. Mijn roaming staat al aan en het juiste buitenlandse netwerk is al geselecteerd.

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hi Emma, welkom op de Community! Sorry voor de late reactie. Jouw topic is ons ontglipt. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's en heb je een oplossing gekregen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er voor je in! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Emma, welkom op de Community! Sorry voor de late reactie. Jouw topic is ons ontglipt. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's en heb je een oplossing gekregen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er voor je in! 😄

Reageer