Beantwoord

mensen horen mij telefoon niet over gaan als ik in het buitenland ben

  • 17 August 2023
  • 8 reacties
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben in het buitenland (verenigd koninkrijk)

maar als mensen mij bellen blijft het aan hun kant stil maar komt het gesprek wel binnen het is zo irritant hoe los ik dit op degene die mij belt zit bij  

T-mobile

icon

Beste antwoord door eric 17 August 2023, 10:35

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Appelsap1234 

Ervaar je dit probleem op meerdere locaties en heb je wel vol bereik?

Je zou ook de geluidsinstellingen kunnen checken.

Zou je anders de simkaart in een andere telefoon kunnen testen?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Appelsap1234 

Ik snap het, jij hebt geen probleem, maar de mensen die jou bellen horen niets tot jij opneemt. Zit jij zelf ook bij T-mobile?

Dat heeft te maken het buitenlandse netwerk, die moet de ringback tone sturen naar de beller. Ieder continent heeft zo zijn eigen “tonen” . Als beller kon je soms aan de ringback toon horen dat iemand in het buitenland zat.

De makkelijkste oplossing is dat jij handmatig een ander mobiel netwerk kiest in Engeland. Dan stuurt dat netwerk waarschijnlijk wel de juiste ringback toon naar de bellers.

Ik snap het, jij hebt geen probleem, maar de mensen die jou bellen horen niets tot jij opneemt. Zit jij zelf ook bij T-mobile?

Dat heeft te maken het buitenlandse netwerk, die moet de ringback tone sturen naar de beller. Ieder continent heeft zo zijn eigen “tonen” . Als beller kon je soms aan de ringback toon horen dat iemand in het buitenland zat.

De makkelijkste oplossing is dat jij handmatig een ander mobiel netwerk kiest in Engeland. Dan stuurt dat netwerk waarschijnlijk wel de juiste ringback toon naar de bellers.

 

@eric ik zal het proberen 

Ik snap het, jij hebt geen probleem, maar de mensen die jou bellen horen niets tot jij opneemt. Zit jij zelf ook bij T-mobile?

Dat heeft te maken het buitenlandse netwerk, die moet de ringback tone sturen naar de beller. Ieder continent heeft zo zijn eigen “tonen” . Als beller kon je soms aan de ringback toon horen dat iemand in het buitenland zat.

De makkelijkste oplossing is dat jij handmatig een ander mobiel netwerk kiest in Engeland. Dan stuurt dat netwerk waarschijnlijk wel de juiste ringback toon naar de bellers.

 

@eric ik zal het proberen 

@eric ik heb een ander netwerk geprobeerd maar werkt ook niet 

Reputatie 7
Badge +14

Bij welke provider zit jij?

Bij welke provider zit jij?

T-mobile 

Bij welke provider zit jij?

T-mobile 

@eric ik zit bij T-Mobile

Reputatie 7
Badge +14

Ok, dan ben ik even out of options.

Reageer