Beantwoord

Multisim op apple watch activeren werkt niet

  • 11 September 2023
  • 14 reacties
  • 608 Bekeken

Hoi,

Sinds de overgang van T-Mobile naar ODIDO, kon ik niet meer bellen met mijn apple watch 8. Ik dacht, laat ik de multisim even van mn watch verwijderen en daarna weer instellen. Nu krijg ik echter de multisim niet meer aan de watch gekoppeld.

Ik doe alles zoals gevraagd, ga op mn iphone naar de watch app, mobiel netwerk, dan log ik in met mijn odido account en na verificatie met cijfers komt het probleem: odido verwijst me naar een pagina die niet bestaat, de exacte melding is: ‘ deze pagina zit op slot’

De klantenservice per telefoon heb ik zeer wisselende ervaringen mee; maar de meeste zeggen het op te lossen en bij me terug te komen (wat nooit gebeurt) en na een week is het probleem iig nog steeds niet opgelost. 
De laatste medewerker gaf iig aan dat de multisims verwijderd moesten worden en dan opnieuw proberen. Maar volgens mij is het verwijderen niet goed gegaan want ik zie nog steeds een multisim bij mijn abbo’s staan. 

 

Wat kan ik doen??
 

 

icon

Beste antwoord door Nicofaase 13 September 2023, 08:03

Bekijk origineel

14 reacties

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik kan de Multisim die in mijn account staat niet verwijderen. Ook bij het instellen van de Apple Watch krijg ik na het inloggen de melding “Deze pagina zit op slot”

Reputatie 4
Badge +1

Wat vervelend allemaal, zelf ook een multi sim en geen enkele problemen ermee. 

Mijn suggestie zou zijn, ga even langs de dichtstbijzijnde shop van Odido zij kunnen je gemakkelijk helpen met het heractiveren.

Hoi,

Sinds de overgang van T-Mobile naar ODIDO, kon ik niet meer bellen met mijn apple watch 8. Ik dacht, laat ik de multisim even van mn watch verwijderen en daarna weer instellen. Nu krijg ik echter de multisim niet meer aan de watch gekoppeld.

Ik doe alles zoals gevraagd, ga op mn iphone naar de watch app, mobiel netwerk, dan log ik in met mijn odido account en na verificatie met cijfers komt het probleem: odido verwijst me naar een pagina die niet bestaat, de exacte melding is: ‘ deze pagina zit op slot’

De klantenservice per telefoon heb ik zeer wisselende ervaringen mee; maar de meeste zeggen het op te lossen en bij me terug te komen (wat nooit gebeurt) en na een week is het probleem iig nog steeds niet opgelost. 
De laatste medewerker gaf iig aan dat de multisims verwijderd moesten worden en dan opnieuw proberen. Maar volgens mij is het verwijderen niet goed gegaan want ik zie nog steeds een multisim bij mijn abbo’s staan. 

 

Wat kan ik doen??
 

 

Ah eindelijk iemand gevonden die hetzelfde probleem heeft. (Toevallig net een topic gestart). 

Precies dezelfde ervaring. Moest ook maar een nieuwe multiSim via de website aanvragen; wat natuurlijk niets helpt en waardoor ik nu 2x MultiSim actief heb. Ook beloftes dat ik teruggebeld wordt; geen enkele keer gebeurd. 

hier ook zelfde probleem lijkt er op dat de apple watch app op de iphone naar een oude t mobile website verwijst dien niet meer online is . heb ook al met een shop medewerker gesproken maar niemand kan helpen . wordt helaas heel veel afgeschoven en niet doorgezet naar de juiste mensen door de klantenservice . 

 

krijg onderstaande foutmelding net als nicofasse 

 

 

Ik heb ook hetzelfde probleem. Heel veel keer contact gehad met klantenservice, maar niemand kan echt helpen. @Occaj ik werd inderdaad ook door klantenservice aangeraden om bij een shop langs te gaan. Maar ook zij kunnen niet verder helpen. Dit ligt niet aan klantenservice, gebruikers of procedures. Dit lijkt technisch probleem te zijn. Odido, we betalen voor diensten die we niet krijgen. Wanneer kunnen we een oplossing verwachten? 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb in de vooravond geprobeerd om hierover een melding uit te zetten bij de moderators.
Hopelijk volgt er spoedig reactie of in ieder geval een (status)update. 

Ik kan melden dat upgrade naar iOS 17 heeft geholpen. Heb succesvol kunnen inloggen. 

Goed om te weten! iOS 17 public release Sept 18. Nog even een paar dagen geduld voor mij. Fingers crossed. 

Ja bij mij precies hetzelfde, uiteindelijk 2 multi Sims waarvan niet 1 werkt. De andere werd opgezegd maar ze hadden niet door dat de Sim daarmee niet weg is maar er ook een opzegtermijn op zit. Wordt ook tijd voor een vergoeding denk ik. 

ik ben in de winkel geweest, klantenservice, chat, community.  Allemaal een eigen creatieve oplossing die voor geen meter werkt. Terwijl, volgens mij moet dit gewoon naar IT die een bug moet fixen op de pagina. 
 

De pagina zit niet meer op slot!

Helaas echter nog niet de oplossing voor mij

hij blijft hangen op ‘activeren’

 

iemand hier tips voor? Odido, hoe kan dit?

 

 

Bij mij werkt het nu!

Reputatie 7
Badge +9

@kellyzuid Zou je het nogmaals willen proberen? Zie meerdere signalen dat het nu wel werkt.

Beiden multisims (oude en nieuwe) werken bij mij nog steeds niet

Blijft hangen op activeren 

Sinds gisteren mijn nieuwe Apple Watch Ultra 2 ontvangen. Hiervoor een Apple Watch 7 serie en heb ik sindsdien ook mijn multisim abonnement bij T mobile. Echter kan ik momenteel mijn mobiel abonnement niet koppelen aan mijn watch.

Ik kan alleen kiezen voor verwijderen? Maar ook dat lukt niet. Dan krijg ik de onderstaande melding. Zowel klantenservice van T mobile als van Apple heeft mij nog niet verder kunnen helpen. 
 

wie kan mij hierbij helpen?

Gr Thomas 


 

 

Reageer