Beste T-Mobilers,
Afgelopen jaar heb ik een Apple Watch Ultra aangeschaft via T-Mobile.
Dit heb ik gedaan terwijl ik een Apple Watch SE Cellular had met een actieve Multisim van T-Mobile.
Alles werkte perfect.
Ook na binnenkomst en installatie van de Apple Watch Ultra ging alles goed (24 november geinstalleerd met werkende Multisim). Tot en met half december. Daarna stopte de connectie met mijn Multisim (deze werkt vanaf dan niet meer).
Nu ben ik al sinds dat moment bezig om dit opgelost te krijgen.
Ik heb er al een aantal uur telefoongesprekken met jullie op zitten (waarbij ik telkens degene ben die contact met jullie op moet nemen). Tot op heden niemand die het op heeft kunnen lossen. Keer op keer wordt er een case aangemaakt in het systeem en krijg ik te horen dat ik twee weken moet wachten op een reactie (erg lang voor iemand die al zo lang bezig is met het zoeken naar een oplossing).
Nu werd ik eindelijk gebeld gisteren (23 februari) door een juffrouw van de klantenservice en die ging het voor mij oplossen. Ik moest een E-Sim van haar downloaden. Ik had hier al niet zo veel vertrouwen in omdat ik helemaal geen E-Sim wil, maar een Multisim (dat ook gemeld bij haar, maar ik moest van haar de stapjes volgen). Dat deed ik en vervolgens bleek dat mijn huidige Simkaart niet meer werkte (bellen kon niet meer - dus verbinding met die juffrouw was ik kwijt). Alleen 5G werkte gek genoeg nog.
Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld en die vertelde me dat ik naar de winkel moest gaan voor een nieuwe Simkaart (ellende).
Dus dat ook maar gedaan, omdat het niet anders kon. In de winkel heb ik een nieuwe Simkaart geinstalleerd en geactiveerd. Dus nu kan ik weer bellen.
Ook in de winkel geprobeerd de Multisim te activeren (weer een nieuwe Multisim aangeschaft waar de medewerkers bij waren), helaas ook weer mislukt en een foutmelding gekregen (zie schermafdruk).
Ik heb er weinig vertrouwen in dat er iemand is die mij kan of wilt helpen. Op welke manier kan dit nu eindelijk opgelost worden?
Het kan toch niet zo zijn dat men telkens aangeeft ‘er wordt contact met u opgenomen’ en dat ik dat maar af moet wachten?
Ik wil dit zo snel mogelijk opgelost hebben.
Kan iemand mij anders vertellen welke weg ik moet bewandelen om mijn abonnement te annuleren (kostenloos) + het horloge kan retourneren?