Beantwoord

Netwerk T-mobile

  • 17 December 2023
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een duo simkaart, bij de ene sim komt Odido als netwerk op display telefoon, bjj de andere sim T-mobile. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 19 December 2023, 15:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb een duo simkaart, bij de ene sim komt Odido als netwerk op display telefoon, bjj de andere sim T-mobile. Hoe kan dit?

Hallo @C-Berg, wat gek zeg en dat zou niet moeten! Wanneer had je de DUO-simkaart bij ons aangeschaft? Is dat al een tijdje terug of vrij recent? Had je het toestel toevallig al een keer opnieuw opgestart? 

Zou je ook voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Ik verneem graag een reactie van je! 

Groet, 

Pharwin 

Pharwin,

Duo sim heb ik rond jaarwisseling 2022/2023 ontvangen ter vervanging van mijn std sim. Resetten helpt niet. Als ik de sims verwissel van telefoon blijft de ene op Odido komen en de andere blijft steeds T-mobile. Er is maar één sim tegelijk in de lucht bij een duo sim, waarschijnlijk is er bij het omzetten van T-mobile van sims  geen rekening gehouden met 'slapende' sims of zo, want het is de 2e sim, die niet altijd bij staat.

Reputatie 6
Badge +6

Pharwin,

Duo sim heb ik rond jaarwisseling 2022/2023 ontvangen ter vervanging van mijn std sim. Resetten helpt niet. Als ik de sims verwissel van telefoon blijft de ene op Odido komen en de andere blijft steeds T-mobile. Er is maar één sim tegelijk in de lucht bij een duo sim, waarschijnlijk is er bij het omzetten van T-mobile van sims  geen rekening gehouden met 'slapende' sims of zo, want het is de 2e sim, die niet altijd bij staat.

Hallo @C-Berg, in dat geval, heb je een nieuwe DUO-simkaart nodig. Bij de naamswijziging hebben we alle simkaarten omgezet naar Odido en zou je dit in je telefoon te zien moeten krijgen. Echter, in sommige gevallen is het niet goed gegaan en kunnen we een nieuwe simkaart voor je aanvragen en daarna zou je gewoon Odido in je toestel voor beide simkaart te zien moeten krijgen. Kun je mij een privébericht met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik deze gelijk voor je aanvragen! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer