Beantwoord

Nummerbehoud vanuit buitenland en esim

  • 3 November 2023
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Ik ben overgestapt op ben met nummerbehoud deze maand. Nu vond dit nummerbehoud pas plaats op het moment dat ik al in nieuw zeeland was. Daardoor doet de simkaart het nu niet. 

​​Zij geven aan dit niet te kunnen verhelpen tot ik weer terug ben in nl met kerst. Ik heb het nummer echter wel nodig om te kunnen bankieren. 

Kan ik dit probleem oplossen met een esim van odido met nummerbehoud. Kan die worden geactiveerd in het buitenland? 

​​​​

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 November 2023, 09:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Karlijnni 

Voor het activeren van je eSIM heb je eerst weer de oude simkaart nodig tenzij een moderator iets voor je kan doen, staat je klantnummer in je community profiel?

@Waqqas ,

Ik heb de oude simkaart nog wel. Maar dat abonnement (bij kpn) is ondertussen gestopt. Fijn als een moderator zou kunnen helpen. Kun je me vertellen hoe nu verder? Klantnummer staat in mijn profiel. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Karlijn, tof dat je in Nieuw Zeeland zit! Het installeren en activeren van een eSIM in het buitenland is wel mogelijk, echter raden we het sterk af! Mochten er problemen voorkomen, dan zit de buitenlandse provider ertussen en kunnen wij dit niet oplossen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct mee naar wat ik voor je kan doen! 😄

Reageer