Ombouw van masten

  • 7 April 2023
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

  • is Prince of Content
  • 29 reacties

Beste lezer(s)

 

Weet iemand of dat T-Mobile een website heeft waar je de ombouw kan volgen van de ombouw van de masten van Huawei naar Ericsson. Het mag ook een website zijn van derde.

Het zou fijn zijn als wij deze ombouw kunnen volgen. Dan kun je ook zien wanneer je eigen gemeente aan de beurt is met de ombouw.

eric 1 jaar geleden

Alle werkzaamheden, inclusief de ombouw staat 3 weken voorruit gepland en in te zien via hun dekkings website.

 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Alle werkzaamheden, inclusief de ombouw staat 3 weken voorruit gepland en in te zien via hun dekkings website.

 

Hallo Eric,

 

Dankjewel voor de info.

Maar hier kun je wel zien dat de monteurs doende zijn, maar het blijft Huawei heten en geen Ericsson.

Want dan zou je weten en zien dat Ericsson werkt.

Ik ben trouwens blij dat het ombouwen begonnen is.

 

groetjes,

Mari

Hallo Eric,

 

Het is jammer dat je de voortgang niet kunt volgen van de ombouw naar Ericsson.

  • 1 Wel een lichte blauwe E  
  • 2 Daarna een donkerblauwe E
  • 3 En dan houd het op
  • 4 Huawei blijft staan

Verder is er door T-Mobile geen verdere uitleg, jammer genoeg.

  • 1 Hoelang duurt het, na de donkereblauwe E nog voordat Ericsson op het scherm komt
  • Het zou fijn zijn als er een tekentje of ander kleurtje op die plekken zou verschijnen waar de ombouw klaar is
  • Ook zou het fijn zijn voor de liefhebbers dat je kunt lezen wanneer je dorp c.q. gemeente aan de beurt is (buiten de 3 weken die Eric aangeeft) met de ombouw.        
  •  
  • Nu nog even een vraagje aan T-Mobile, de website met de met de blauwe E indicatie is al 2 a 3 dagen buiten werking. 

Beste Eric en volgers,

 

De website van T-Mobile die ik bedoelde zojuist dat deze buiten werking is sinds enkele dagen.

is de site of pagina met de dekkingskaart van T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +14

Volgens mij er er door T-Mobile nergens gecommuniceerd over welke mast door welk merk wordt geleverd? Er zijn wel enthousistelingen van b.v. 4gmasten.nl en zo die dit soort zaken in detail uitzoeken.  Er wordt wel door T-mobile wel regelmatig wat algemeen verteld over het totale project.

Reageer