Beantwoord

Overstap van iPhone 13 naar iPhone 15 Max Pro met eSim mislukt

  • 23 September 2023
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Beste,

ik had een iPhone 13 met eSim + multisim op mijn A-Watch. Nu stapte ik over naar nieuwe telefoon, swap gestart en oude telefoon gewist. Helaas ging mis op de nieuwe telefoon. Dus maar via de app een nieuwe eSim aangevraagd, ontvangen. Ook deze krijg ik niet geactiveerd. 

Naar de winkel geweest, 2x een eSIm geprobeerd, niet gelukt. Nu een sim swap naar fysiek, en ook dit lukt niet. 

Ik ben nu al 24 offline door wat mij lijkt een technische storing aan jullie kant. De oude sim wil niet van mijn account gaan. 

Kan dit zsm opgelost worden? Ik had een chat gestart in de app, maar toen ik buiten de deur was is er om een SMS code gevraagd. Die heb ik niet, ik heb geen netwerk, en ik was niet thuis. Nu ook al een aantal berichtjes op de chat gezet, maar geen reactie. 

Niet bereikbaar op de chat, de winkel kom ik niet verder, ik weet niet meer wat te doen, maar dit maakt het feestje niet leuker om met een nieuwe telefoon te beginnen.. 

Hopelijk kan iemand me hier helpen?

icon

Beste antwoord door mduijm 23 September 2023, 19:25

Bekijk origineel

1 reactie

nou heb ik het toch zelf opgelost via de Mijn Odido omgeving online. Daar heb ik nieuwe SIM activeren gekozen en toen de nieuwe fysieke SIM gekozen en geactiveerd via IDIN (als ik goed schrijf :))..

Telefoon even op vliegtuigstand uit en aan ;) werkend..

 

case closed.

Reageer