Beantwoord

Overzetting nummerbehoud naar eSIM werkt niet

  • 27 February 2024
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Vandaag zou mijn abonnement bij jullie geactiveerd worden naar eSim. Ik heb gisteravond daarvoor een sms ontvangen met de melding dat ik de volgende ochtend een bericht zou ontvangen voor meer informatie. Nu is het probleem dat mijn vorige provider mijn abonnement vandaag heeft afgesloten dus ik ben telefonisch en via sms niet meer bereikbaar. Ook heb ik geen sms je van jullie ontvangen. Nu heb ik geprobeerd mijn esim te activeren en staat geregistreerd in mijn telefoon. Ik heb nergens een melding gehad om het wachtwoord in te voeren ook nummerbehoud is niet in werking. Het telefoonnummer vermeld op de esim staat in mijn telefoon en is alleen bruikbaar voor noodoproepen.  Hoe nu verder?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 28 February 2024, 11:32

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Ruud, welkom op de Community en welkom bij Odido! Ik heb direct met je meegekeken en alles lijkt er goed uit te zien. Ik zie in de logs dat nummerbehoud rond 10:45 uur, net nadat je je topic had gestart, was afgreond. Werkt het inmiddels allemaal? Zo niet, laat het me dan weten. Dan kijken we direct hoe we het werkend kunnen krijgen! 😄

Reageer