Beantwoord

PrePaid registreren bij mij account lukt niet

  • 19 March 2024
  • 6 reacties
  • 41 Bekeken

Hi, korte inleiding; ik zit op dit moment zonder internet thuis en  heb vouchers gekregen voor onbeperkt internet. Ik heb nieuwe prepaid simkaart gekocht om ook internet thuis te hebben voor degene die thuis blijven.

 

Vouchercode via sms verstuurd maar geen internet op de prepaidkaart. Ik kom na lang zoeken erachter dat ik het moet registreren bij mijn account.

ik log in en wil het registreren, ik neem aan onder abonnementen en dan sim only, daar krijg ik de melding ‘ je kan niet zelf een bijbestelling doen want je bent niet de contacthouder’.

Verder gezocht en von dat ik registreren kan sms’en naar een nummer, maar dat gaat over een promotie bonus.

Hoe krijg ik internet op mijn prepaidkaart?!.

 

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door SJC2000 19 March 2024, 18:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SJC2000 

Sms je de vouchercode naar 2244 en wordt het smsje wel afgeleverd? Je hoort een bevestiging terug te krijgen via sms.

Staat verder mobiele data en roaming aan?

Hi @Waqqas, ja bevestiging heb ik ontvangen. Mobiele data en roaming staan aan.

Reputatie 7
Badge +15

@SJC2000 

Kan je je telefoon eens opnieuw opstarten en in de instellingen bij sim beheer staat alles goed? Uit en in schakelen van de sim kan soms helpen.

@Waqqas , bedankt voor het reageren. Het heeft helaas niet geholpen. 

Maar weet jij of het perse geregistreerd moet worden en waar dat moet?

Het ligt aan m'n telefoon, net de simkaart in een andere telefoon gedaan en daar werkt de sim wel. 

 

Ik wil het in een oude samsung 7 ( die wordt nl niet gebruikt) en daar werkt het niet. Ik ga verder googlen.

@Waqqas , gevonden! Bij mobielenetwerken/ namen toegangspunten-> standaardinstellingen uitvoeren.

 

Ik denk geef het even door, omdat je zo aan het meedenken was :)

Reageer