Probleem netwerkdekking

  • 7 September 2023
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Hallo,

 

Via de nieuwe portal wil ik een locatie aanwijzen waar de dekking van 3G en 4G nagenoeg niks is. Ik zoek keurig de exacte locatie op, klik op de knop Melding maken, en dan opent een nieuw scherm met de melding dat ik de exacte locatie moet opzoeken en op de knop moet drukken.

Ik heb het met meerdere browsers geprobeerd, maar telkens hetzelfde resultaat.

Hoe kan ik alsnog de locatie doorgeven waar het netwerk amper dekking heeft?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bvdmeijden 

Ervaar je dit probleem nog steeds? Krijg je dezelfde melding op je mobiel als bijvoorbeeld je laptop? Zou je het nogmaals kunnen proberen met verschillende browsers? Ik gebruik Chrome en als ik een postcode invoer en klik op Meld een probleem dan zie ik wel de optie om de melding te maken. Mocht het nog steeds niet werken, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? En graag je volledige melding met mij delen met datum, tijdstip en locatie. Dan zet ik het door naar de netwerk specialisten. 

Ik hoor graag van je of je zo verder komt!

Reageer