Ring video streamt niet

  • 22 September 2023
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb meerdere Ring camera’s en deurbel, maar via mijn Odido / Tele2 sim krijg ik geen live video gestreamd in de Ring app. 

Mijn vrouw heeft KPN en daar werkt het wel goed. 

 

Iemand een idee?

Rickmaes 6 maanden geleden

Ik heb een oplossing, al is het niet via Odido (zakelijke klantenservice wilde mij niet helpen gezien ik niet de contract ondertekenaar was) en Ring had geen flauw idee waar ze het moesten zoeken.

er blijkt wereldwijd een probleem te zijn met Ring icm e-sim (dual sim) bij Iphobe, echter blijkt de klantenservice van niets te weten.

Na vele omwegen kwam ik erachter dat wanneer ik maar 1 simkaart aan had, dat er geen probleem was. Zoeken op Ring en dual sim gaf veel leads.

Via een buitenlands forum ben ik erachter gekomen dat VoLTE uitschakelen bij mijn e-sim de oplossing geeft. 
 

Hoop dat ik met deze oplossing anderen kan helpen waar klantenservice van Odido en Ring faalden.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @t.smit 

Zijn de camera en deurbel we gekoppeld in de app of kunnen ze geen verbinding maken?

Welke modem/router heb je verder?

ze zijn gekoppeld in de app  

ik gebruik een apple airport express. 

verbinding en streaming via wifi gaat probleemloos, dus de oorzaak is niet het thuisnetwerk maar het mobiele netwerk. 

 

ook omdat het via kpn mobiel prima werkt…

Ik heb hetzelfde probleem. 
 

als ik via wifi verbinding maak (ziggo), geen probleem.

bekijken van opgeslagen beelden: geen probleem

live view is een probleem.

als ik tekens de apn instellingen reset kan ik 1 keer de camera bekijken (al duurt het ca 20 sec voor er verbinding is), er komt iets van verbinding, maar zo lang  kan een pakketbezorger niet wachten ..:.

 

 

 

 

 

Ik heb een oplossing, al is het niet via Odido (zakelijke klantenservice wilde mij niet helpen gezien ik niet de contract ondertekenaar was) en Ring had geen flauw idee waar ze het moesten zoeken.

er blijkt wereldwijd een probleem te zijn met Ring icm e-sim (dual sim) bij Iphobe, echter blijkt de klantenservice van niets te weten.

Na vele omwegen kwam ik erachter dat wanneer ik maar 1 simkaart aan had, dat er geen probleem was. Zoeken op Ring en dual sim gaf veel leads.

Via een buitenlands forum ben ik erachter gekomen dat VoLTE uitschakelen bij mijn e-sim de oplossing geeft. 
 

Hoop dat ik met deze oplossing anderen kan helpen waar klantenservice van Odido en Ring faalden.

Reageer