Roaming Duitsland

  • 3 December 2023
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

Men kan nu op het Vodafone.de netwerk 5G gebruiken. Dit is ook niet aangepast op de website. Daarnaast kunnen 0900 servicenummers alleen via Telekom.de en O2.de netwerken gebeld worden. Dit is ook erg apart.

Pharwin van Odido 4 maanden geleden

Men kan nu op het Vodafone.de netwerk 5G gebruiken. Dit is ook niet aangepast op de website. Daarnaast kunnen 0900 servicenummers alleen via Telekom.de en O2.de netwerken gebeld worden. Dit is ook erg apart.

Hallo @gebruiker0412, dat is erg goed nieuws! We houden het voor nu nog even op 4G, omdat het niet zeker is dat alle klanten hiervan gebruik kunnen maken als ze verbonden zijn in Duitsland met het netwerk van Vodafone. Zodra we dit zeker weten en er meer duidelijkheid is, zullen we het ook aanpassen op onze website. Servicenummers zouden ook gewoon gebeld moeten kunnen worden met dit netwerk en dus niet alleen via Telekom. O2.de is geen netwerk, waar wij afspraken mee hebben gemaakt. Onze klanten kunnen dan ook niet verbinden met dit netwerk. De beschikbare netwerken in Duitsland, kan je terugvinden op onze website: https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/buitenland/tarieven-dekking/Duitsland. 

Wellicht dat er een blokkade voor servicenummers op je abonnement staat ingesteld. Dit kun je heel gemakkelijk checken via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/abonnement-en-instellingen onder het kopje '’blokkades'’. 

Groetjes, 

Pharwin

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Men kan nu op het Vodafone.de netwerk 5G gebruiken. Dit is ook niet aangepast op de website. Daarnaast kunnen 0900 servicenummers alleen via Telekom.de en O2.de netwerken gebeld worden. Dit is ook erg apart.

Hallo @gebruiker0412, dat is erg goed nieuws! We houden het voor nu nog even op 4G, omdat het niet zeker is dat alle klanten hiervan gebruik kunnen maken als ze verbonden zijn in Duitsland met het netwerk van Vodafone. Zodra we dit zeker weten en er meer duidelijkheid is, zullen we het ook aanpassen op onze website. Servicenummers zouden ook gewoon gebeld moeten kunnen worden met dit netwerk en dus niet alleen via Telekom. O2.de is geen netwerk, waar wij afspraken mee hebben gemaakt. Onze klanten kunnen dan ook niet verbinden met dit netwerk. De beschikbare netwerken in Duitsland, kan je terugvinden op onze website: https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/buitenland/tarieven-dekking/Duitsland. 

Wellicht dat er een blokkade voor servicenummers op je abonnement staat ingesteld. Dit kun je heel gemakkelijk checken via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/abonnement-en-instellingen onder het kopje '’blokkades'’. 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer