Beantwoord

Simkaart gedeactiveerd na eSim

  • 26 March 2023
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Ik heb geprobeerd mijn esim in het buitenland te activeren, dit lukte niet dus wederom geprobeerd en nu is mijn tot op heden werkende simkaart ook gedeactiveerd.

nu zit ik in Amerika zonder bereik oid. Ik moet naar de tmobile winkel met mijn id kaart maar dat is erg lastig vanuit hier. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Juszt-Michelle 27 March 2023, 16:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Juszt-Michelle 

Welkom in de Community. 
De moderator kan je misschien verder helpen, maar dan moet je geduld hebben of kijken of ze je op Twitter kunnen helpen. Ze zijn daar tot 17:30 aanwezig @tmobile_webcare 

Let op in NL is de zomertijd ingegaan.⭐️
Succes!

 


Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.   

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Juszt-Michelle 

ik begrijp natuurlijk dat je gewoon bereikbaar wilt zijn in het buitenland. Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren? Anders kijk ik ook graag wat ik voor je kan betekenen. Ik heb je hiervoor je gegevens nodig. Zou je een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je huidige simkaart nummer en je nieuwe simkaart vermelden dan help ik je graag verder. 

Hi @Juszt-Michelle 

ik begrijp natuurlijk dat je gewoon bereikbaar wilt zijn in het buitenland. Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren? Anders kijk ik ook graag wat ik voor je kan betekenen. Ik heb je hiervoor je gegevens nodig. Zou je een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je huidige simkaart nummer en je nieuwe simkaart vermelden dan help ik je graag verder. 

 

Hey hoi!

 

inmiddels is het opgelost. De melding dat hij mijn identiteit niet kon bevestigen verdween en ik kon hem activeren. 
 

alsnog bedankt voor de reactie!

Reputatie 7
Badge +9

Hey hoi!

 

inmiddels is het opgelost. De melding dat hij mijn identiteit niet kon bevestigen verdween en ik kon hem activeren. 
 

alsnog bedankt voor de reactie!

Super dat het is opgelost. Mocht je in de toekomst vragen hebben. laat het ons weten! Ik wens je nog een fijne tijd in de VS. 

Reageer