Sinds een week bijna geen internet op mijn mobiel meerdere regio's

  • 30 January 2024
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Ik zie heel veel berichten voorbij komen hierover maar heb nog niet het antwoord gevonden wat mij helpt.

Sinds een ruime week heb ik bijna geen internet op mijn mobiele telefoon. Ik ben zo goed als afhankelijk aan het worden van de Wifi thuis en op het werk.

Ik heb al ontzettend lang een abonnement bij Tele2 tot grote tevredenheid en ben dus sinds medio vorig jaar verplicht over op Odido. 

En nu word ik ineens geconfronteerd met deze problemen. Ik heb alle stappen al doorlopen die ik kon vinden (chatbot o.a.) en er zijn geen meldingen van storingen en het bereik moet prima zijn volgens de kaart. Ik reis voor mijn werk veel door Nederland en ervaar deze problemen in alle regio's waar ik kom. 

Ik ben even benieuwd of er meer leden zijn die deze problemen nu ervaren en wellicht nog aanvullende tips hebben.

Als dit zo blijft (ben ook wel geschrokken van de hoeveelheid klachten hier op het forum en in de media) dan stap ik over naar een andere provider. Mijn abonnement loopt over enkele maanden af. Maar liever wil ik dat het probleem oplost. 

 

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hi Rosanne, welkom op de Community! Excuses voor de late reactie, jouw topic is me even ontglipt. Ik wil dit direct voor je laten onderzoeken, zodat je snel weer een goede verbinding hebt. Wil je voor mij 3 verschillende voorbeelden verzamelen van wanneer je bijna geen mobiel internet had? Dan gaan mijn collega's direct voor je aan de slag! Een voorbeeld bestaat uit:

  • een datum + tijdstip
  • een locatie

Ik zie je bericht graag tegemoet! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Rosanne, welkom op de Community! Excuses voor de late reactie, jouw topic is me even ontglipt. Ik wil dit direct voor je laten onderzoeken, zodat je snel weer een goede verbinding hebt. Wil je voor mij 3 verschillende voorbeelden verzamelen van wanneer je bijna geen mobiel internet had? Dan gaan mijn collega's direct voor je aan de slag! Een voorbeeld bestaat uit:

  • een datum + tijdstip
  • een locatie

Ik zie je bericht graag tegemoet! 😊

Reageer