Beantwoord

Slecht bereik op thuisadres

  • 20 March 2024
  • 11 reacties
  • 185 Bekeken

Net via de netwerkkaart een 'klacht' ingediend;

Sinds Odido extreem slecht bereik, zowel binnen als buiten.
Via WiFi bellen gaat iets beter tot het bereik van de WIFI minder is.

Alle stappen via de chat doorlopen, geen verandering in bereik.

 

(Helaas ook 3 keer geen adviseur beschikbaar en al eerder een klacht ingediend waar geen reactie op is gekomen. Wellicht doordat ik aan had gegeven geen reactie via telefoon te willen ontvangen maar uitging van een schriftelijke reactie)

 

Hopelijk via deze weg een oplossing. 

 

Groet Niek

icon

Beste antwoord door Georgedutch 16 April 2024, 18:48

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Georgedutch 

Woon je toevallig in het grensgebied en gaat het beter wanneer je ergens anders in Nederland bent?

Hallo @Georgedutch 

Woon je toevallig in het grensgebied en gaat het beter wanneer je ergens anders in Nederland bent?

Hi Waqqas, nee ben woonachtig vlakbij Utrecht.

Ik merk zeker verschil op andere plekken, bijvoorbeeld op werk een km of 10 verderop is het bereik vele malen beter. 

Reputatie 7
Badge +15

@Georgedutch 

Dit zou kunnen duiden op een probleem met de mast bij jou in de buurt, wacht even de reactie van de klacht op de dekkingskaart af, je ontvangt binnen 10 werkdagen een terugkoppeling.

Helaas, de 10 werkdagen zijn om en wederom geen reactie. 

En geen verandering in het bereik, screenshot vanuit de tuin. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi George, niet fijn dat je slecht bereik hebt op je thuisadres! Ik heb direct gekeken en ik zie inderdaad een verminderde dekking rond jouw adres bekend op de dekkingskaart.  Ook niet fijn en apart dat je geen reactie hebt ontvangen op je melding via de dekkingskaart. Had je wel een beschrijving toegevoegd? Ik zie op 20 maart namelijk wel een case, maar deze is leeg. Wellicht dat 'ie niet goed is doorgekomen en dat je daardoor geen reactie hebt gehad. 

Op dit moment zijn er nog geen herstelwerkzaamheden gepland, dus ik kan op dit moment niet anders dan afwachten tot mijn collega's dit aankondigen. Mijn excuses voor dit ongemak. Ik hoop dat bellen via Wifi het (beter) blijft doen. Zodra het probleem opgelost is, kijk ik graag naar een passende vergoeding voor het ongemak dat je deze periode hebt ervaren op je adres! 

Dag Marciano, 

Bedankt voor je reactie. Had tot tweemaal toe een 'klacht' via de netwerkkaart ingediend. Geen idee waar dat mis is gegaan maar beide had ik volledig ingevuld en dus geen reactie ontvangen. 

Ook bedankt dat je wilt mee kijken naar een passende oplossing maar ik begrijp uit jou woorden dat er voorlopig niets zal veranderen. Wellicht kunnen we nu al kijken naar een passende oplossing?

Groet Niek

Reputatie 7
Badge +9

Hi Niek, geen dank! Ah, apart. Ik geef het in ieder geval door, want er lijkt in het systeem dan iets niet door te komen. Op dit moment staat er nog niks gepland en voor mij niet in te zien wanneer dit wel op de planning staat, totdat mijn collega's het daadwerkelijk op de kaart aangeven. Omdat ik nog niet weet hoelang dit duurt, kan ik op dit moment nog geen vergoeding geven. Wat ik bij nader inzien wel wil doen, is toch zelf een case aanmaken voor de netwerkspecialisten, zodat jouw adres bij ze op de radar komt. Ze kunnen de locatie dan ook direct onderzoeken en wellicht direct oplossen. Ik vraag morgen even voor de zekerheid na of dit mogelijk is en dan kom ik bij je terug met een update! 

Dag Marciano, 

Begrijp dat je dat niet kan inschatten wanneer er gekeken zal worden naar het netwerk.

Voor mij betekend dit wel dat ik vanaf de start van het abonnement tot ? gebruik maak van een matig netwerk. 

Was het gelukt om een case aan te maken?

Groet Niek

Reputatie 7
Badge +9

Hi Niek, bedankt voor je begrip! Ik heb inmiddels een case voor je doorgezet naar de technische dienst (70263251). Ik verwacht dat ze jouw case op donderdag/vrijdag zullen oppakken. Ik zet het in m'n agenda, zodat ik de case donderdag bekijk. Mocht je om een of andere reden nog niks van me gehoord hebben, stuur me even een reminder, dan komt het helemaal goed! 😄

Hi Niek, bedankt voor je begrip! Ik heb inmiddels een case voor je doorgezet naar de technische dienst (70263251). Ik verwacht dat ze jouw case op donderdag/vrijdag zullen oppakken. Ik zet het in m'n agenda, zodat ik de case donderdag bekijk. Mocht je om een of andere reden nog niks van me gehoord hebben, stuur me even een reminder, dan komt het helemaal goed! 😄

 

Dag Marciano, 

 

Vandaag contact gehad en zijn tot een goede oplossing gekomen.

Bedankt voor je het doorzetten. 

 

Groet Niek 

Reputatie 6
Badge +6

@Georgedutch dat is erg fijn om te lezen, we proberen altijd zo veel mogelijk in oplossingen mee te denken! Als we vanuit deze kant nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄

Reageer