slecht internet

  • 26 September 2023
  • 1 reactie
  • 423 Bekeken

Wat een klote site. Net een heel stuk geschreven over hoe ik ontevreden ben met het internet omdat deze erg slecht is. Ik heb al 2 jaar unlimited 5g. Maar de laatste 2 weken is de verbinding nog trager dan dikke stront in een trechter. Omdat deze site het nodig vond om met een pop-up aan me te vragen of ik mijn probleem gevonden had, verdween mijn getypte bericht. Dus bij deze een iets informelere versie. De app van odido is ook waardeloos. Deze vraagt onder andere of ik vliegtuigmodus wel uit heb staan. NA het aangeven dat mijn internet slecht is, niet afwezig. Ik betaal al 2 jaar voor unlimited 5g. Ik woon al langer dan dat op hetzelfde adres dus ga niet beginnen over hoe 5g nog niet overal in nederland is en 4g wel. Want ik heb er tot 2 weken terug nooit last van gehad. Enige reden of oplossingen?? Dank


1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @VloeibareVreemdeling 

Hoe ervaar je het 5G netwerk op andere locaties?

Indien je alleen slecht 5G hebt in jouw regio dan kun je hierover een melding maken op de dekkingskaart

Als je 5G uitschakeld, heb je dan ook traag internet op 4G?

Eventueel zou je de simkaart ook in een andere toestel kunnen testen en misschien een andere simkaart in jouw toestel.

Reageer