Slecht mobiel netwerk tijdens slecht weer

  • 12 August 2023
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Beste,

 

Ik ervaar al enige tijd bij slechte weersomstandigheden, zoals zware regenbui en onweer, een slechte 4G dekking. Het internet valt dan terug van 4G naar 3G of helemaal niets meer.

Ik heb dit overal in Nederland, op dit moment ben ik in Limburg met zware regenval en heb nauwelijks mobiel internet. 

Ik meld dit nu dan ook via de wifi, dat gaat uiteraard wel goed.

Ligt dit aan T-Mobile? Via kennissen die bij andere providers zitten delen mijn ervaring van het wegvallen van 4G niet met hun provider. Of ligt het dan aan mijn toestel, ietwat gedateerd een S9+, maar dat zou ik toch wel vreemd vinden.

 

Groet RSMA

 

eric 8 maanden geleden

Als het overal gebeurt, dan zal het zeker niet aan het mobiele netwerk liggen. Dan zouden ook alle 6 miljoen andere t-mobile klanten er last van moeten hebben.  Een nieuw toestel is zeker een goed idee. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als het overal gebeurt, dan zal het zeker niet aan het mobiele netwerk liggen. Dan zouden ook alle 6 miljoen andere t-mobile klanten er last van moeten hebben.  Een nieuw toestel is zeker een goed idee. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RSMA 

Hier met een Samsung Galaxy S21 en T-Mobile heb ik daar geen last van tijdens slecht weer.

Reageer