Beantwoord

Sneller door je internetbundel heen dan voorheen bij T-mobile?

  • 19 January 2024
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Hallo allemaal,

Zijn hier ook mensen die sneller door hun internetbundel heen zijn sinds het Odido is geworden? Ik moet nu elke keer bijkopen terwijl ik dat voorheen amper deed bij T-mobile. En mijn verbruik is gewoon hetzelfde gebleven sterker nog ik gebruik heel vaak WIFI. 

icon

Beste antwoord door Cristien 19 January 2024, 12:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Bouch82  Welkom!

Kijk eens of je na de wisseling gebruik maak van een nieuw app!.

Dit is voor het eerst dat is dit lees, ook kan er op de achtergrond een app meedraaien wat je data verbruikt. Het zit echt ergens in je eigen telefoon.

@Bouch82  Welkom!

Kijk eens of je na de wisseling gebruik maak van een nieuw app!.

Dit is voor het eerst dat is dit lees, ook kan er op de achtergrond een app meedraaien wat je data verbruikt. Het zit echt ergens in jou telefoon.

Nou dat denk ik niet. Mijn apps die ik een lange tijd niet gebruikt vallen in een sluimertoestand dus daar ligt het niet aan. Zoals ik al aangaf mijn gebruik en verbruik zijn niet veranderd. Ik maak veel gebruik van WIFI (thuis, werk etc). Dus waar ligt het dan aan? Ik zit standaard vaak op IG, FB en TikTok en verder niets. App is vanzelf veranderd na naamsverandering, ik heb iig niets veranderd, het was van een op de andere dag ineens Odido (rare naam trwns).

Reputatie 7
Badge +9

Hi Bouch, welkom op de Community! Wat apart dat je nu meer data verbruikt dan voorheen. Er is naast de naamswijziging niks veranderd. Wij kunnen en mogen zelf niet zien waaraan je data verbruikt, maar dit kan je zelf wel even testen. Het ligt een beetje aan welke telefoon je hebt, maar wellicht heeft je toestel zelf al een app waarmee je precies je dataverbruik kan inzien. Anders kan je een app downloaden waarmee je dit kan zien. Heb je toevallig een Android toestel? Dan kan je bijvoorbeel My Data Manager gebruiken. 

Test het de komende week even en laat je het ons dan weten wat je precies ziet? 😄

Reageer