Beantwoord

T-Mobile alleen Edge geen 4G of 5G op mijn thuislocatie

  • 8 June 2022
  • 7 reacties
  • 232 Bekeken

T-Mobile alleen Edge geen 4G of 5G 1486MN Iphone 12 Dekking is slecht.

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 June 2022, 14:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Tja, eigenlijk zegt de website al wat jij ervaart. Er is geen 5g dekking en 3g/4g heel beperkt. Dat ene streepje 5g was dus eigenlijk al meegenomen. Blijkbaar staat er iets de zenders in de buurt van jouw locatie in de weg. Een probleem rapporten is op zich een goed idee, maar het is geen storing die dan snel verholpen is. Ze gebruiken de meldingen bij het zoeken naar nieuwe antenne opstel plekken.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Richard6666 

Kun je eens kijken op de dekkingskaart of er problemen zijn voor die postcodegebied en hoe de dekking daar is?

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Heb je ook al eens gekeken of hoe de ontvangst op andere locaties is of wanneer je de simkaart in een andere toestel plaatst?

?????

 

Op andere locaties werkt de telefoon prima en het betreft een Esim.

Reputatie 7
Badge +20

@Richard6666

Open de dekkingskaart eens op een andere apparaat.

Op de dekkingskaart kan je een probleem melden en dan zullen de netwerkspecialisten naar het probleem kijken.

Reputatie 7
Badge +8

 

Bij mij treed dit probleem ook altijd op.

Inmiddels erachter gekomen dat het probleem met laden van de dekkingskaart niet optreed (in Google Chrome en Microsoft Edge), als je uitlogt bij de community.

Zou je dit eens willen proberen en dan nog eens kijken wat de dekkingskaart zegt en eventueel via deze weg een dekkingsklacht indienen?

Ik heb altijd ruzie met de T-mobile website grrrrr.

Bij firefoxe werkt het juist niet met, chrome krijg ik wel de dekkingskaart echter kan niet doorstappen naar klacht dan krijg ik de melding dat site op slot zit. Ik ben ingelogd en heb een unlimetit abo.

Tot voor kort gewoon binnen dekking 1 streepje met 5G op iphone 12.