Bij mijn verbinding (5G) op mijn iPhone staat nog T Mobile? Hoe verander ik dit naar Odiddo?
Heb de iPhone 15 pro max;)
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineelBij mijn verbinding (5G) op mijn iPhone staat nog T Mobile? Hoe verander ik dit naar Odiddo?
Heb de iPhone 15 pro max;)
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineelHallo
Sinds de overgang van T-Mobile naar Odido, hebben we overal onze namen aangepast, maar niet bij elke simkaart werd het automatisch gedaan. In sommige gevallen bleef het oude T-Mobile nog zichtbaar en dat is op te lossen door een nieuwe simkaart aan te vragen. Of dit nou een nieuwe eSIM of een fysieke simkaart is, maakt verder niks uit. Deze kan ik uiteraard kosteloos voor je bestellen!
Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben het nummer dat eindigt op ***6297 tegengekomen. Gaat het om dat nummer? Daarbij zie ik dat er gebruikt wordt gemaakt van een fysieke simkaart. Zal ik een nieuwe fysieke simkaart voor je bestellen? Deze kun je dan binnen 3 werkdagen op het bij ons bekende adres verwachten. Je kunt hiervoor uiteraard ook terecht in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels. Nadat deze is gekoppeld en ook is geactiveerd, start dan altijd je telefoon opnieuw op. Daarna zou je Odido in je telefoon te zien moeten krijgen en is het opgelost!
Laat maar even weten of je dit zou willen, dan onderneem ik direct actie! 😄
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.