Verbindingsproblemen sinds overgang naar Odido

  • 18 October 2023
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Goedemiddag,

Sinds de overgang naar Odido verlies ik af en toe verbinding van mobiel internet. Ook is de telefonische verbinding (bellen) niet stabiel (valt weg en/of ‘vervormt’ geluid).

De problemen hebben zich voorgedaan op meerdere locaties waar ik eerst geen problemen had.

Vrienden van mij hebben hetzelfde probleem sinds de overgang naar Odido.

Kunnen de problemen gerelateerd zijn aan de overgang naar Odido?

Zoja, is dit probleem bekend en wordt er iets aan gedaan?

Mvg,

hvers

Marciano van Odido 6 maanden geleden

Hoi Hvers, welkom op de Community! Niet fijn dat je verbinding wegvalt, maar dat gaan we fixen. Heb je de mogelijkheid om mijn collega's van de klantenservice te bellen? Zij kunnen heel snel stap voor stap een troubleshoot met je doorlopen en mocht hier niets uitkomen, een case doorzetten naar de technische dienst. Dat is de snelste manier. Mocht je liever door mij geholpen worden dan kan dat natuurlijk ook. Ik volg dezelfde troubleshoot, echter duurt het via de Community iets langer, omdat we niet direct kunnen bellen. Stuur mij in dit laatste geval even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Als je voor mij ook alvast het volgende wil verzamelen van wanneer je precies ervaart dat je verbinding verliest of onstabiel is; 3 voorbeelden. Dan kunnen we straks sneller een case doorzetten (mocht dit nodig zijn):

  • een datum + tijdstip
  • een locatie
  • bij bellen/sms - het telefoonnummer van de andere partij

 

Om mij een privébericht te sturen klik je hier en dan op 'Stuur bericht’. Ik zie je berichtje wel verschijnen! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Hvers, welkom op de Community! Niet fijn dat je verbinding wegvalt, maar dat gaan we fixen. Heb je de mogelijkheid om mijn collega's van de klantenservice te bellen? Zij kunnen heel snel stap voor stap een troubleshoot met je doorlopen en mocht hier niets uitkomen, een case doorzetten naar de technische dienst. Dat is de snelste manier. Mocht je liever door mij geholpen worden dan kan dat natuurlijk ook. Ik volg dezelfde troubleshoot, echter duurt het via de Community iets langer, omdat we niet direct kunnen bellen. Stuur mij in dit laatste geval even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

Als je voor mij ook alvast het volgende wil verzamelen van wanneer je precies ervaart dat je verbinding verliest of onstabiel is; 3 voorbeelden. Dan kunnen we straks sneller een case doorzetten (mocht dit nodig zijn):

  • een datum + tijdstip
  • een locatie
  • bij bellen/sms - het telefoonnummer van de andere partij

 

Om mij een privébericht te sturen klik je hier en dan op 'Stuur bericht’. Ik zie je berichtje wel verschijnen! 😄

Reageer