Beantwoord

Verbruik per dag niet zichtbaar op internet en de app

  • 18 November 2023
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Ik probeer mijn dataverbruik in te zien maar helaas geven de app zowel via internet door dat er een storing is en dit is al vanaf vanmorgen.

Zoonlief heeft 12Gb per maand maar zat vanmorgen in ene op 80% (melding via sms) en na 10 minuten was hij door zijn data heen.

Hij heeft nog 19 dagen te gaan en we hebben de data al op lage snelheid gratis gezet, zodat hij iig kan appen. Hoe kan ik zien hoeveel data gebruikt per dag als er zoals nu een storing is in de app?

Hij heeft een iPhone 13 en ik kan op mijn Android telefoon instellen dat ik een waarschuwing krijg als ik nog bv 2Gb over heb, ook kan ik zien hoeveel er in periode verbruikt is. Waar kan je dat zien bij een iPhone? Want anders weet hij gewoon niet dat het bijna op is, en kan ik ook niet zien in welke periode er hoeveel per App gebruikt is. 

 

icon

Beste antwoord door eric 18 November 2023, 20:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De verbuik per dag kun je straks zien als je de factuur details ophaald. Tot die tijd kun je alleen op.je telefoon de dag tot dag details bekijken.

De details op zijn iPhone zie zijn alle gegevens tot nu toe zolang hij de mobiel heeft... Niet per dag. Maar die storing is ook niet normaal toch? Normaal kon je het ook in de app zien per dag. 

Ik kon later in de week wel alle gegevens inzien, lag dus niet aan mij maar aan de Odido app.

Toen zag ik ook dat er die zaterdag 8Gb verbruikt was. 

Reageer