Beantwoord

Verlaagde internet snelheid

  • 28 February 2024
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 3

Ik gebruik mobiel met beperkt data bundel,zodra deze op is wordt snelheid verlaagd.

In de voorwaarden staat dat men te alle tijden kan appen en mailen maar dat is echter niet mogelijk.

Het odido app en 112 app werken totaal niet.

 

Kan dat aangepast worden ?

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 29 February 2024, 14:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Sylwester, bereikbaar zijn is belangrijk, dus goed dat je hier scherp op bent! Mijn Odido moet bereikbaar zijn ook als je door je databundel heen bent. Wat gebeurd er precies als je via de Mijn Odido app (of via de website) probeert in te loggen? Waar in de voorwaarden zie je precies staan dat je te alle tijden kan appen en mailen? Dit kan ik namelijk niet terugvinden. 

Wat 112 betreft. Indien je met je toestel nog kan bellen kan je altijd bellen naar het alarmnummer 112. De 112 app staat hier los van.

Reputatie 3

Dat over die lage snelheid staat blijkbaar niet in de voorwaarden maar is wel producteigenschap lijkt het volgens volgende post

Dat men ten alle tijden 112 kan bellen klopt wel,echter heeft men 112 app ontwikkeld om doeltreffend en meteen juiste hulpdiensten te raadplegen en deze werkt niet als bundel op =lage snelheid.

Ik heb geprobeerd zelfs die lage snelheid te gaan bemeten met diverse speedtest,het meten lukt echter niet.

Met andere woorden het is zo laag dat het onbruikbaar is.

 

Ik nodig je uit om zelf dat te gaan proberen dan krijg je wellicht beter beeld erbij.

 

zou prettig zijn als Odido die lage snelheid iets opkrikt zodat basale dingen zoals appen,imessage,odido app en 112 app werken.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Sylwester, niet fijn dat het onbruikbaar is. Je zou met deze lage snelheid van 64Kbit/s wel gebruik moeten kunnen maken van Whatsapp en E-mail (via de browser!), zolang er geen grote bestanden bij betrokken worden. Veel apps zullen met deze snelheid niet gebruikt kunnen worden, omdat er een snelle en stabiele internetverbinding nodig is, en ik denk dat de 112 app hier geen uitzondering is. Ik kan niks beloven, maar ik geef je feedback over de lage snelheid in ieder geval door bij de juiste collega's. 

Mocht je in de tussentijd merken dat je niet genoeg hebt aan je huidige databundel per maand, weet dan dat je altijd 1x per maand je bundel kan wijzigen, bijvoorbeeld naar een net iets hogere databundel. 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend! 😄

Reageer