Beantwoord

Verminderde dekking regio Lelystad

  • 17 November 2023
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Sinds gisteren middag ondervinden mijn partner en ikzelf met 3 abbonementen een verminderde dienstverlening, waarbij mobiel internet bij vlagen niet functioneert, met een permanente slechte verbinding (18.8mbit down waar voorheen 100+mbit behaald is (google speedtest). Regulier browser is al een probleem, simpele sites als nu.nl moet ik meermalen bezoeken gezien de Android browser gewoon aangeeft geen verbinding te hebben.

 

Het lijkt erop dat er gewerkt wordt in de regio, maar hier kan ik niks over vinden..

icon

Beste antwoord door eric 17 November 2023, 09:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @whoeier ,

Op deze pagina zie je de huidige status en de geplande werkzaamheden voor de komende weken.

In een deel van Lelystad wordt verminderde dekking gemeld.

Je kunt op deze pagina ook via de “ melden”  knop ervaringen doorgeven zodat de backoffice deze input krijgt. Als ik naar de geplande werkzaamheden kijk, dan zijn ze nu in die buurt de upgrade naar het nieuwe Ericsson radio aan het uitvoeren. Dat is meestel binnen een paar dagen afgerond.

Hi @eric dankjewel, die upgrade had ik idd op een ander forum voor andere regio's ook gezien . Jammer dat hier niet pro-actief voor wordt gewaarschuwd.

 

Ik had op het kaartje idd enkel naar mijn huisadres gekeken, gezien ik daar 80% van mijn tijd doorbreng.. de grote oranje vlek is een natuurgebied dus daar kom ik niet om m'n telefoon te gebruiken :) 

 

Ik zal de melding straks nog even doen

Reageer