Waarom kan je op het Telekom en Vodafone.de netwerk niet internetten tijdens het bellen?

  • 4 January 2024
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Dit kan alleen bij O2.de en O2.de heeft de slechtste dekking en een lage gemiddelde snelheid voor download en upload

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hoi Gebruiker, welkom op de Community! Tof dat je in Duitsland zit/zat. Het zou wel mogelijk moeten zijn om te internetten tijdens het bellen. Maar ik moet zeggen dat ik dit in het verleden ook wel eens heb gehad. Een reset van je toestel zou dit probleem wel eens kunnen oplossen. Probeer het anders ook eens op het netwerk Telefonica. 

Laat je het me weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Gebruiker, welkom op de Community! Tof dat je in Duitsland zit/zat. Het zou wel mogelijk moeten zijn om te internetten tijdens het bellen. Maar ik moet zeggen dat ik dit in het verleden ook wel eens heb gehad. Een reset van je toestel zou dit probleem wel eens kunnen oplossen. Probeer het anders ook eens op het netwerk Telefonica. 

Laat je het me weten of het is gelukt?

Hoi Gebruiker, welkom op de Community! Tof dat je in Duitsland zit/zat. Het zou wel mogelijk moeten zijn om te internetten tijdens het bellen. Maar ik moet zeggen dat ik dit in het verleden ook wel eens heb gehad. Een reset van je toestel zou dit probleem wel eens kunnen oplossen. Probeer het anders ook eens op het netwerk Telefonica. 

Laat je het me weten of het is gelukt?

Telefonica is ook O2 (: en daar lukt bellen en internetten tegelijkertijd dus wel.

Reputatie 7
Badge +9

Hi, ah duidelijk. Heeft een reset van je toestel geholpen? Heb je met de andere netwerken - buiten het bellen om - wel een betere en snellere verbinding? Maak daar dan zeker gebruik van tenzij je echt even moet bellen en internetten tegelijk. Ik wens je in ieder geval nog heel veel plezier in Duitsland!

Reageer