wel 4G maar geen internet

  • 17 July 2023
  • 16 reacties
  • 297 Bekeken

Hallo, ik heb op mijn iPhone 11 wel 4G maar geen internet. Ik heb meerdere probleemoplossers doorlopen, gedaan wat ze zeggen, maar nog steeds geen internet. 
Is er iemand die me hier mee kan helpen alsjeblieft?
 

Hajar van Odido 9 maanden geleden

Hi @Janiwel 

Bedankt voor je gegevens! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je momenteel geen actieve databundel hebt waardoor je dus niet kunt internetten. Als je naar My T-Mobile gaat dan kun je kiezen voor een databundel naar keuze of voor internetten per MB. Op deze pagina zie je welke bundel we allemaal aanbieden. Zodra je er een hebt geactiveerd of hebt gekozen voor Internet betalen per MB dan moet je weer internet hebben. 

Laat je even weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Janiwel 

Heb je een fysieke simkaart of een eSIM?

Ervaar je dit probleem alleen thuis bijvoorbeeld of ook op andere locaties in Nederland?

Kan je wel bellen en sms'en?

Je kunt eventueel ook kijken of het resetten van de netwerkinstellingen helpt.

Indien je een fysieke simkaart hebt dan zou je kunnen testen of je simkaart het in een ander toestel wel doet en een andere simkaart in jouw iPhone bijvoorbeeld.

Hallo Waqqas,

dank voor je reactie. Ik heb een fysieke kaart. Het probleem doet zich ookvoor op andere locaties, bellen en sms gaat wel. Het resetten had geen effect, mijn kaart in een ander toestel werkt ook niet terwijl een andere kaart in mijn toestel wel werkt.

Lijkt erop dat de sim-kaart het probleem is, toch.?

 

Reputatie 7
Badge +14

Als bellen en sms wel werkt is het niet de simkaart.  Die zorgt alleen voor authentficatie,  en dat werkt dus prima.

Als in een ander toestel ook geen data komt zou er iets met 'de databundel ' is. Heb je nog wel data over deze maand?

oké.

Ik heb (nog) pre-paid en er staat nog voldoende tegoed op.

Reputatie 7
Badge +15

@Janiwel 

Ik denk zelf ook dat het niet met je telefoon of simkaart te maken heeft maar mogelijk met je data bundel. Kan je voor de zekerheid ook eens in je T-Mobile account kijken bij blokkades of je geen blokkade hebt voor internetten?

ook dat had ik al bekeken en daar heb ik alles op “toestaan” gezet. Of moet ik daar kiezen voor blokkeren waarmee bedoeld wordt dat het “blokkeren van Internet” geblokkeerd wordt? Nee toch.

Reputatie 7
Badge +15

@Janiwel

Bij toestaan hoort internet te werken.

 

helemaal met je eens Waqqas maar dat werkt dus ook niet, balen. Wel alvast bedankt voor je hulp, klasse.👍

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Janiwel 

Ik wil ook graag met je meekijken en controleren of alle instellingen bij ons goed staan. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en je naam en adres en dan help ik je graag verder!

Hallo Hajar fijn dat je wilt helpen maar hoe stuur ik een privébericht? Is dat via deze weg:-)

Reputatie 7
Badge +15

@Janiwel

Klik op @Hajar (< is klikbaar) en vervolgens klik je op stuur bericht om een privebericht te sturen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Janiwel 

Bedankt voor je gegevens! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je momenteel geen actieve databundel hebt waardoor je dus niet kunt internetten. Als je naar My T-Mobile gaat dan kun je kiezen voor een databundel naar keuze of voor internetten per MB. Op deze pagina zie je welke bundel we allemaal aanbieden. Zodra je er een hebt geactiveerd of hebt gekozen voor Internet betalen per MB dan moet je weer internet hebben. 

Laat je even weten of het is gelukt?

Hoi Hajar,

oh werkt dat zo, dat is (bijna)hetzelfde als een abonnement. Ik neem aan dat dat mijn probleem oplost echter….het wrange is dat ik mijn tegoed op wilde maken om vervolgens een abonnement bij een ander te gaan nemen. Ik heb nu gelezen dat ik het geld terug kan laten storten, dat ga ik dan maar meteen allemaal regelen. 

Toch ook jij hartstikke bedankt voor je hulp

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Janiwel 

Prepaid tegoed terugstorten als je naar een andere provider gaat? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Zou je eens kunnen aangeven waar dat staat?

 

https://www.t-mobile.nl/aanvraag-prepaid-tegoed

Reputatie 7
Badge +14

Wow, netjes hoor!

Reageer