Sticky

Hallo, wij zijn Odido.

  • 5 September 2023
  • 56 reacties
  • 5388 Bekeken
Hallo, wij zijn Odido.
Reputatie 4
Badge

Hallo,

 

Wij zijn Odido, de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV.

Nieuw … en toch ook weer niet.

Want met meer dan 6 miljoen klanten zijn we behoorlijk ervaren.

Toch beginnen we opnieuw.

En wie nieuw is, vraagt zich dingen af.

Waarom is digitale technologie soms zo ingewikkeld?

En hoezo zou niet iedereen mee kunnen doen?

We laten je graag zien dat het beter kan, menselijker.

Zodat iedereen kan meedoen en daar plezier aan beleeft.

Ieder op een eigen manier.

Daarom verkennen we persoonlijk de digitale mogelijkheden van morgen voor je bedrijf.

Geven we je toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daar buiten.

Kunnen opa en oma gewoon in het familie-abonnement.

En hebben we niet 1, maar meerdere Unlimited abonnementen.

Zodat er altijd een bij je past.

We maken het makkelijker en zorgen dat het leuk blijft.

Eigenlijk niks bijzonders, vooral bijzonder dat het nu nog niet zo is.

We zijn Odido.

Hier om te laten zien hoe Mobiel, Glasvezel en TV ook kan.

En we beginnen vandaag.

 

Alles wat je over ons wil weten | Odido

 

Het kan ook zo.

Odido

 

 

Veel gestelde vragen

 

 Waarom hebben jullie gekozen voor Odido? Het kan ook zo | Odido

Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnement en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile.
 

 

Wat is er anders aan Odido? Iets goed doen voor de maatschappij? Dit doen wij! | Odido

Odido biedt het beste van Mobiel, Glasvezel en TV, bereikbaar voor iedereen. Bij Odido profiteer je van dezelfde voordelen als bij T-Mobile. Alleen geeft Odido je ook toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daarbuiten. En kunnen opa en oma gewoon in het familieabonnement. Bovendien heeft Odido niet 1, maar 4 Unlimited abonnementen. En 3 abonnementen met databundels. Zodat er altijd één bij je past.

 

Wat verandert er voor mij als klant? Voor jou | Odido

Alles wat te maken heeft met je abonnement, voorwaarden en tarieven blijft hetzelfde. Ook blijven de T-Mobile shops open, dat zijn vanaf nu Odido Shops. Want we zijn nieuw, maar toch ook weer niet. Met miljoenen klanten zijn we al behoorlijk ervaren. Dus al het goede blijft, natuurlijk. En er komen steeds meer nieuwe mogelijkheden bij.

 

Hoe zit het met mijn abonnement en de tarieven?  Odido Shop voor al je mobiele en internet en tv abonnementen | Odido

We heten dus vanaf nu Odido. Maar je abonnement verandert niet. Je belminuten, sms’jes en databundels blijven hetzelfde. De einddatum van je contract blijft ook gelijk. En wel zo belangrijk: de tarieven ook. Dat vinden we normaal. Fijn om te lezen, toch?

 

Wat is Odido? Wat is Odido? T-Mobile is nu Odido |

Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnementen en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile.

Wat is Odido? T-Mobile is nu Odido | T-Mobile

 

 

Neem ook een kijkje op de Tele2 Community: Hallo, wij zijn Odido. | Tele2 Forum.

 

Service | Odido

Neem ook een kijkje in onze andere speciale Odido topics: 

Iedereen Unlimited met Samen Unlimited. | Odido community 

Nieuw portfolio Odido Internet + TV! | Odido community

Extra's van Odido | Odido community


56 reacties

Reputatie 3

@Erwin05 ik hoor over het algemeen ook niks van hun. Alleen als ik zelf weer bel. Ik heb echter het idee dat er niet op zitten te wachten op mij of ook maar enig contact te leggen. Paar jaar geleden riepen in de politiek ook iets over een nieuw geluid. Is ook lekker veel van terechtgekomen. 

Reputatie 4

@Ries76  Als er geroepen wordt er komt een nieuw geluid, dan kun je je beter zorgen gaan maken.🤣

 

Reputatie 3

@Erwin05 nee hoor ze roepen zoveel. Ik geloof ze niet meer.

Reputatie 4

Waarom deze verandering?

Een nieuwe naam en nieuwe ideeën. We gaat het nog beter doen zodat iedereen er plezier aan beleeft Odido.

 

Dit is al veel beter.

Reputatie 7
Badge +14

Wat het AD zegt over de naam Odido 😂🥳🎁❤️🎈👏

Nu ben ik zelf een kritische klant, en natuurlijk zijn er op dit forum een aantal schrijnende gevallen die het maar niet lukt om glasvezel aangesloten te krijgen, zijn er opstart problemen, werken bepaalde dingen (nog) niet, zal de naam niet iedereen aanspreken en zal de tijd uit moeten wijzen in hoeverre de klant in de praktijk (meer) centraal zal komen te staan onder odido. 

Maar ik moet zeggen dat de hernieuwde energie waarmee ik de odido moderators op het forum bezig zie, en behoorlijk wat (zichtbare) stappen extra zie zetten (terwijl ze juist nu toch ook best wat kritiek over zich heen krijgen) in wat voor hun een extreem drukke tijd moet zijn me niet onberoerd laat. Ik wil dan ook bij deze mijn waardering voor jullie inzet uitspreken, het is fijn om te zien hoe jullie een stap extra zetten, en ik hoop dat dit een teken aan de wand is voor verbeteringen in de nabije toekomst!

Reputatie 3

Een handje smarties voor @Shilka 

Hallo,

 

Wij zijn Odido, de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV.

Nieuw … en toch ook weer niet.

Want met meer dan 6 miljoen klanten zijn we behoorlijk ervaren.

Toch beginnen we opnieuw.

En wie nieuw is, vraagt zich dingen af.

Waarom is digitale technologie soms zo ingewikkeld?

En hoezo zou niet iedereen mee kunnen doen?

We laten je graag zien dat het beter kan, menselijker.

Zodat iedereen kan meedoen en daar plezier aan beleeft.

Ieder op een eigen manier.

Daarom verkennen we persoonlijk de digitale mogelijkheden van morgen voor je bedrijf.

Geven we je toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daar buiten.

Kunnen opa en oma gewoon in het familieabonnement.

En hebben we niet 1, maar meerdere Unlimited abonnementen.

Zodat er altijd een bij je past.

We maken het makkelijker en zorgen dat het leuk blijft.

Eigenlijk niks bijzonders, vooral bijzonder dat het nu nog niet zo is.

We zijn Odido.

Hier om te laten zien hoe Mobiel, Glasvezel en TV ook kan.

En we beginnen vandaag.

 

Het kan ook zo.

Odido

 

 

Veel gestelde vragen

 

 Waarom hebben jullie gekozen voor Odido?

Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnement en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile.

 

Wat is er anders aan Odido?

Odido biedt het beste van Mobiel, Glasvezel en TV, bereikbaar voor iedereen. Bij Odido profiteer je van dezelfde voordelen als bij T-Mobile. Alleen geeft Odido je ook toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daarbuiten. En kunnen opa en oma gewoon in het familieabonnement. Bovendien heeft Odido niet 1, maar 4 Unlimited abonnementen. En 3 abonnementen met databundels. Zodat er altijd één bij je past.

 

Wat verandert er voor mij als klant?

Alles wat te maken heeft met je abonnement, voorwaarden en tarieven blijft hetzelfde. Ook blijven de T-Mobile shops open, dat zijn vanaf nu Odido Shops. Want we zijn nieuw, maar toch ook weer niet. Met miljoenen klanten zijn we al behoorlijk ervaren. Dus al het goede blijft, natuurlijk. En er komen steeds meer nieuwe mogelijkheden bij.

 

Hoe zit het met mijn abonnement en de tarieven? 

We heten dus vanaf nu Odido. Maar je abonnement verandert niet. Je belminuten, sms’jes en databundels blijven hetzelfde. De einddatum van je contract blijft ook gelijk. En wel zo belangrijk: de tarieven ook. Dat vinden we normaal. Fijn om te lezen, toch?

 

Wat is Odido?

Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnement en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile.

 

 

 

How did you select the name? Is a bit unfortunate... In Spanish it's a mix of odio (hate) and jodido (fu**ed). I thought a multinational would do a cultural research when rebranding... I just wanted to give feedback, because the structure is clever but may raise jokes (like happened to the mitsubishi pajero in Spain)

Reputatie 4

We are not in Spain but in the Netherlands.
This is a Dutch company.

We are not in Spain but in the Netherlands.
This is a Dutch company.

Geen zin in te groeien, goed te weten :-)

Reputatie 7
Badge +14

We are not in Spain but in the Netherlands.
This is a Dutch company.

Geen zin in te groeien, goed te weten :-)

Kloopt, ze zijn een volledig Nederlands bedrijf en juist losgeweekt van buitenlandse merken en bedrijfsvoering. Er is geen enkele reden om dat weer te kopiëren naar het buitenland.

Reputatie 6
Badge

Kloopt, ze zijn een volledig Nederlands bedrijf en juist losgeweekt van buitenlandse merken en bedrijfsvoering. Er is geen enkele reden om dat weer te kopiëren naar het buitenland.

Enkel van T-Mobile, een wereldbekende merknaam 😄. Ook begrijpelijk daarom dat er bepaalde restricties aan vast zitten waar je niet per se rekening meer mee wilt houden (maar dat betekend niet automatisch dat ze geen ambities hebben met deze nieuwe merknaam).

Nou is het wel leuk en aardig zo'n symetrisch logo maar na twee dagen lees ik het nu als Odico (en de allereerste associatie met Odido was ‘Okidoki, doei!! ’). En inmiddels begint het ook al op Odeon te lijken 🤡

Reputatie 4

Unlimited had minstens in de nieuwe naam voor moeten komen.

Reputatie 3

@Erwin05 Unlimited Odido? 

Reputatie 4

@Ries76 Odido = Ik hoor, maar ze luisteren toch niet.

Fiber Unlimited.

Unlimited X.

Odido zo noem je een hondje.

Reputatie 3

@Erwin05 naar mij hebben eindelijk geluisterd. Al was dat niet odildo. Maar bij odf eindelijk wel.

Reputatie 2

Sorry hoor, die naam moet je zelf weten. En verder werkt alles prima dus tevreden.

Maar die commercial, ik lig echt in een deuk. Die kan je zo aan elke andere glas/tv/mobiele provider hangen. Ik zie een hoop bla bla marketing maar geen enkel onderscheid met andere goede aanbieders als KPN e.d. Snap er echt helemaal niks van. En als ik dan dit artikel lees denk ik, heul veul geld over de balk. Dat had veel beter besteed kunnen worden.

Reputatie 2

Odido… die komt als een donderslag bij heldere hemel! Dat wordt even wennen als jarenlange klant en ex SU.

Maar ik ben benieuwd welke mooie abonnementen er komen.

Volgens RTL Nieuws betekent Odido niets. Volgens KPN betekent het “ik hoor” in het oud Grieks.

Wel jammer dat ik nu al mijn T-Mobile “expert” badges kwijt ben. 😦😢

In het Engels betekent het ‘Hated’.

Reputatie 2

Wat het AD zegt over de naam Odido 😂🥳🎁❤️🎈👏

Noemt die ‘specialist’ Twitter. Twitter bestaat niet meer (dankzij EM), dat is X. Dus zou dat artikel niet te serieus nemen, hoort allemaal in het marketing plan.

 

Reputatie 4

Wanneer gaat Odido zijn naam veranderen?🤣

Wanneer gaat Odido zijn naam veranderen?🤣

 

Serieus..? 😂

Reputatie 1

Heel merkwaardig hoor, en hoe, ga ik via m’n bookmark naar My T-Mobile omgeving wordt ik omgeleid naar https://www.odido.nl/login.

Dacht gelijk, wat is dit, heb ik een virus of zo ?

Geen mailtje gehad dat T-Mobile nu Odido is geworden, shame🤐.

Dus, ik ben maar net een week overgestapt naar T-Mobile, zit ik nu ineens bij Odido 😯

 

 

I thought my phone was taken over when I saw it on the status bar. Specially since my other EU card changed to Odido first, then the Tele2. 😬

 

Thankfully to all of us it wasn't the case. 😁

Beste Odido,
 

Vanochtend had ik 3x een verkeerde pin ingetoetst waardoor ik mijn telefoon niet meer inkwam. De PUK code was helaas buiten mijn bereik. 
 

Ik dacht, ik log wel in in de ODIDO app om de PUK code te krijgen. Maar nee, daar kom je niet in zonder je account te verifieren met een SMS code, die naar je geblokkeerde telefoon gestuurd wordt. Eerder was het me ook niet gelukt om via de app in te loggen omdat de SMS codes niet verstuurd worden / niet aankomen. 
 

Ik neem contact op via de website, met een chatbot die ook niet kan helpen. Jullie zijn via chat niet bereikbaar, je kan alleen bellen. 
 

Poging 1: 35 minuten in de wacht gestaan, toen werd ik er uitgegooid.
 

Poging 2: 20 minuten in de wacht gestaan, persoon aan de lijn. Die kon mij niet helpen dus doorverbinden. Er vervolgens weer uitgegooid. 
 

Wat zijn jullie in hemelsnaam aan het doen daar? Hoe kan ik ooit mijn abbonnement opzeggen als jullie geeneens bereikbaar zijn?

 

Bij onderbezetting huur je mensen in! Test en repareer je app voordat je massaal met een nieuwe naam aan de slag gaat!


Wat een wanvertoning. Verwacht op zn minst een tegemoetkoming, anders ga ik ook overstappen.

 

Guido

 

PS. dit lange bericht schrijf ik nu hier omdat ik geeneens een nieuw topic hier kan plaatsen. zelfs dat werkt niet. Ik zorg wel dat de klacht terecht komt bij alle consumentenorganisaties dan!

Reputatie 7
Badge +14

@GMEM  Je topic is Hier terug te vinden, dus gewoon wel gelukt
Veel succes. 

Reputatie 7
Badge +14

Wat het AD zegt over de naam Odido 😂🥳🎁❤️🎈👏

Noemt die ‘specialist’ Twitter. Twitter bestaat niet meer (dankzij EM), dat is X. Dus zou dat artikel niet te serieus nemen, hoort allemaal in het marketing plan.

 

Hij noemt Twitter om de naam en heeft het niet over wel of niet bestaan van Twitter. En hé elk bedrijf heeft een marketing plan nodig en toevallig ben ik het eens met dit artikel. Het klinkt als muziek in mijn oren.

 

 

Reageer