Sticky

Hallo, wij zijn Odido.

  • 5 September 2023
  • 56 reacties
  • 5382 Bekeken
Hallo, wij zijn Odido.
Reputatie 4
Badge

Hallo,

 

Wij zijn Odido, de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV.

Nieuw … en toch ook weer niet.

Want met meer dan 6 miljoen klanten zijn we behoorlijk ervaren.

Toch beginnen we opnieuw.

En wie nieuw is, vraagt zich dingen af.

Waarom is digitale technologie soms zo ingewikkeld?

En hoezo zou niet iedereen mee kunnen doen?

We laten je graag zien dat het beter kan, menselijker.

Zodat iedereen kan meedoen en daar plezier aan beleeft.

Ieder op een eigen manier.

Daarom verkennen we persoonlijk de digitale mogelijkheden van morgen voor je bedrijf.

Geven we je toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daar buiten.

Kunnen opa en oma gewoon in het familie-abonnement.

En hebben we niet 1, maar meerdere Unlimited abonnementen.

Zodat er altijd een bij je past.

We maken het makkelijker en zorgen dat het leuk blijft.

Eigenlijk niks bijzonders, vooral bijzonder dat het nu nog niet zo is.

We zijn Odido.

Hier om te laten zien hoe Mobiel, Glasvezel en TV ook kan.

En we beginnen vandaag.

 

Alles wat je over ons wil weten | Odido

 

Het kan ook zo.

Odido

 

 

Veel gestelde vragen

 

 Waarom hebben jullie gekozen voor Odido? Het kan ook zo | Odido

Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnement en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile.
 

 

Wat is er anders aan Odido? Iets goed doen voor de maatschappij? Dit doen wij! | Odido

Odido biedt het beste van Mobiel, Glasvezel en TV, bereikbaar voor iedereen. Bij Odido profiteer je van dezelfde voordelen als bij T-Mobile. Alleen geeft Odido je ook toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daarbuiten. En kunnen opa en oma gewoon in het familieabonnement. Bovendien heeft Odido niet 1, maar 4 Unlimited abonnementen. En 3 abonnementen met databundels. Zodat er altijd één bij je past.

 

Wat verandert er voor mij als klant? Voor jou | Odido

Alles wat te maken heeft met je abonnement, voorwaarden en tarieven blijft hetzelfde. Ook blijven de T-Mobile shops open, dat zijn vanaf nu Odido Shops. Want we zijn nieuw, maar toch ook weer niet. Met miljoenen klanten zijn we al behoorlijk ervaren. Dus al het goede blijft, natuurlijk. En er komen steeds meer nieuwe mogelijkheden bij.

 

Hoe zit het met mijn abonnement en de tarieven?  Odido Shop voor al je mobiele en internet en tv abonnementen | Odido

We heten dus vanaf nu Odido. Maar je abonnement verandert niet. Je belminuten, sms’jes en databundels blijven hetzelfde. De einddatum van je contract blijft ook gelijk. En wel zo belangrijk: de tarieven ook. Dat vinden we normaal. Fijn om te lezen, toch?

 

Wat is Odido? Wat is Odido? T-Mobile is nu Odido |

Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnementen en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile.

Wat is Odido? T-Mobile is nu Odido | T-Mobile

 

 

Neem ook een kijkje op de Tele2 Community: Hallo, wij zijn Odido. | Tele2 Forum.

 

Service | Odido

Neem ook een kijkje in onze andere speciale Odido topics: 

Iedereen Unlimited met Samen Unlimited. | Odido community 

Nieuw portfolio Odido Internet + TV! | Odido community

Extra's van Odido | Odido community


56 reacties

Reputatie 4

Odido heeft een nieuwe naam T-mobile.

https://www.t-mobile.nl/#

Reputatie 7
Badge +14

Omdat #Trustpilot weigert mijn totaal foute review 😂te plaatsen zet ik het hier neer.( misschien zijn ze jaloers)

Odido is muziek in mijn oren!


Al jaren en jaren 2 mobiele abonnementen bij Odido en nog nooit storing gehad. Ook niet in het buitenland.

Nu er meer unlimited optie zijn en ik 2 abonnementen mag verlengen ga ik zeker voor een van de nieuwe unlimited abonnementen.

Omdat ik veel storingen had met TV en Wifi bij toenmalige provider heb ik de stap gewaagd om ook over te stappen naar Odido TV, Best wel eng want jaren bij de Kabellaar dan stap je niet zomaar over.
Op ons oude adres is een gratis glasvezelaansluiting geplaatst en toen TMT (Odido) aanbiedingen had waar je geen nee tegen kon zeggen ben ik overgestapt.
Mooi beeld, snel internet ook op de 2de verdieping

Okt.2022
Verhuizen maar helaas hier (nog) geen glasvezel.
Ik wilden niet weer terug naar oude provider dus geen keus dan DSL ook bij TMT.(Odido)
Ik woon hier nu 11 maanden en het is nog steeds zelfs met DSL een feestje! Geen storingen, goed internet ook achter in de tuin.

TV kijken zonder boxen met de APP van Odido (Google Chromecast met Google TV - 4K HDR) geeft een geweldig beeld.
Omdat mijn woning 80% smart is moet ook het internet goed zijn. Camera’s, bel, hue lampen, geluidsapparatuur, printers alles werkt perfect.
Ik ben blij met Odido

 

Odido heeft een nieuwe naam T-mobile.

https://www.t-mobile.nl/#

 

Even! het goede zin maken daar van niet - (Odido heeft een nieuwe naam T-Mobile gekregen) maar precies tegenovergestelt (T-Mobile heeft een nieuwe naam gekregen Odido) natuurlijk, 📝

 

Groeten! 👋🏼

 

(⁠•⁠‿⁠•⁠)

Hoi, 

 

Mijn afstandsbediening is in een voetenbadje gevallen. Dat vond ie niet fantastisch en nou doet ie het niet meer :(

 

Kan ik een nieuwe ontvangen aub?

 

Mvg W Huis in t Veld

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wendi 

Door in dit verzameltopic te reageren vraag je een nieuwe afstandsbediening aan, de moderators pakken het daar zsm op :

https://community.odido.nl/televisie-536/afstandsbediening-bestellen-en-handleiding-281237

Hallo,

 

Wij zijn Odido, de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV.

Nieuw … en toch ook weer niet.

Want met meer dan 6 miljoen klanten zijn we behoorlijk ervaren.

Toch beginnen we opnieuw.

En wie nieuw is, vraagt zich dingen af.

Waarom is digitale technologie soms zo ingewikkeld?

En hoezo zou niet iedereen mee kunnen doen?

We laten je graag zien dat het beter kan, menselijker.

Zodat iedereen kan meedoen en daar plezier aan beleeft.

Ieder op een eigen manier.

Daarom verkennen we persoonlijk de digitale mogelijkheden van morgen voor je bedrijf.

Geven we je toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daar buiten.

Kunnen opa en oma gewoon in het familie-abonnement.

En hebben we niet 1, maar meerdere Unlimited abonnementen.

Zodat er altijd een bij je past.

We maken het makkelijker en zorgen dat het leuk blijft.

Eigenlijk niks bijzonders, vooral bijzonder dat het nu nog niet zo is.

We zijn Odido.

Hier om te laten zien hoe Mobiel, Glasvezel en TV ook kan.

En we beginnen vandaag.

 

Alles wat je over ons wil weten | Odido

 

Het kan ook zo.

Odido

 

 

Veel gestelde vragen

 

 Waarom hebben jullie gekozen voor Odido? Het kan ook zo | Odido

Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnement en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile.
 

 

Wat is er anders aan Odido? Iets goed doen voor de maatschappij? Dit doen wij! | Odido

Odido biedt het beste van Mobiel, Glasvezel en TV, bereikbaar voor iedereen. Bij Odido profiteer je van dezelfde voordelen als bij T-Mobile. Alleen geeft Odido je ook toegang tot supersnel Glasvezel, in de stad en ver daarbuiten. En kunnen opa en oma gewoon in het familieabonnement. Bovendien heeft Odido niet 1, maar 4 Unlimited abonnementen. En 3 abonnementen met databundels. Zodat er altijd één bij je past.

 

Wat verandert er voor mij als klant? Voor jou | Odido

Alles wat te maken heeft met je abonnement, voorwaarden en tarieven blijft hetzelfde. Ook blijven de T-Mobile shops open, dat zijn vanaf nu Odido Shops. Want we zijn nieuw, maar toch ook weer niet. Met miljoenen klanten zijn we al behoorlijk ervaren. Dus al het goede blijft, natuurlijk. En er komen steeds meer nieuwe mogelijkheden bij.

 

Hoe zit het met mijn abonnement en de tarieven?  Odido Shop voor al je mobiele en internet en tv abonnementen | Odido

We heten dus vanaf nu Odido. Maar je abonnement verandert niet. Je belminuten, sms’jes en databundels blijven hetzelfde. De einddatum van je contract blijft ook gelijk. En wel zo belangrijk: de tarieven ook. Dat vinden we normaal. Fijn om te lezen, toch?

 

Wat is Odido? Wat is Odido? T-Mobile is nu Odido |

Odido is de nieuwe provider van Mobiel, Glasvezel en TV in Nederland, voorheen bekend als T-Mobile. Wat is er veranderd? Je hebt bij Odido de keuze uit 4 unlimited abonnementen en je kunt onze service 24/7 bereiken. Verder blijf je natuurlijk profiteren van dezelfde voordelen die je gewend bent van T-Mobile.

Wat is Odido? T-Mobile is nu Odido | T-Mobile

 

 

Neem ook een kijkje op de Tele2 Community: Hallo, wij zijn Odido. | Tele2 Forum.

 

Service | Odido

Neem ook een kijkje in onze andere speciale Odido topics: 

Iedereen Unlimited met Samen Unlimited. | Odido community 

Nieuw portfolio Odido Internet + TV! | Odido community

Extra's van Odido | Odido community

 

Edit - Betekenis naam van (Odido) was te zien op Google zoals het klopt! uitgebreidt informatie natuurlijk,

 

📝

 

Betekenis naam Odido Iedereen begrijpt dat Odido geen alledaags Nederlands woord is, het vindt dan ook zijn oorsprong in het Oud-Grieks, waar het 'ik hoor' betekent, Het is afgeleid van het werkwoord 'akouein,' dat op zijn beurt 'horen' betekent,

 

Groeten! 👋🏼

 

(⁠•⁠‿⁠•⁠)

 

Link

 

https://www.google.com/search?q=odido+betekenis&oq=odido+betekenis&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyCQgAEEUYORiABNIBCDYyMjJqMGo3qAIAsAIA&client=ms-android-xiaomi-rvo3&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8&chrome_dse_attribution=1

Reageer