[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim



Toon eerste reactie

179 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @T-easer  Tot welke stap kom je wel? Ik ben het nu aan het testen?

hier werkt het prima. Is je klokje wel gekoppeld 

 

Reputatie 2

Helaas kan ik het abonnement via de Apple Watch app op de iPhone nog steeds niet aanklikken en tmobile service desk weet ook niet hoe dit op te lossen 😎 

Reputatie 1

Mijn account met mijn iPhone staat op mijn zakelijke adviesaccount. T-Mobile heeft me verteld dat het geen horloge op het account kan hebben, zelfs niet als ik het bij Apple koop. Niet alleen dat ze het telefoonnummer niet naar een ander type account kunnen schakelen, zodat ik het kan krijgen. Eigenlijk zou je een ander account en nummer moeten hebben om een Apple Watch te hebben.

Dit is meer dan dom. Dit heeft niets te maken met technische beperkingen, maar zeer slechte planning en implementatie. De mensen die betrokken zijn bij het creëren van dit soort rommel op het gebied van klantervaringen, moeten zwaar worden berispt.

Zelfs de medewerker van de klantenservice was het ermee eens dat dit dom was en verontschuldigde zich. Het is natuurlijk niet zijn schuld, maar mensen op een hoger niveau

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Robertapple Welkom, die blauwe is echt een mooie kleur.

Meestal posten de moderators de levertijden zodra ze het weten. Hou de community in de gaten.

mvg. Cristien

Heb de Apple Watch in blauw bij jullie

besteld

Weten jullie al de levertijd ?

Reputatie 7
Badge +14

De muliSim.

Ik hoor zojuist dat ze onderzoeken waarom het nu niet alsnog kan. De moderators geven wel een seintje als het werkt (multi sim)


@ma9ma Of TM ook de andere versies gaat verkopen is niets van bekent. Ik dacht dat je ze wel bij Apple en amac kon bestellen. Zelf heb ik bij Amazone besteld en al binnen.

@Replic  Dat lijken mij standard mails. Even nog afwachten dus. De moderators zetten meestal bij vertraging de verwachten levertijden in dit onderwerp.

Hou er rekening mee dat ook TM afhankelijk is van Apple wat ze sturen. 
Is er nieuws zullen de moderators dat vast en zeker posten! 

 

@ma9ma Wellicht kan een moderator van T-Mobile in dit Topic meer info geven!?

Gaan jullie naast de aluminium versies van de Apple Watch ook de roestvrij staal (RVS) versie van de Apple Watch verkopen?

Bestelde een horloge (45 mm) Nike 5 minuten nadat de voorbestellingen begonnen. Vandaag een bericht gekregen met de tekst "Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld." van T-Mobile. Betekent dit dat ik mijn pre-order op de 5e niet ontvang?

Ik heb dit zelfde bericht Zaterdag gehad (30-10), dus ben inderdaad ook wel benieuwd, want zou raar zijn als je 5 November aangeeft en dat niet eens waar kan maken voor de eerste paar pre-orders :p

 

We zullen zien wat vrijdag a.s brengt, ik ben in ieder geval blij dat ik het op deze manier kan doen, zelf ga ik van een Watch 4 naar 7, mijn partner zelfs van de 3..

Reputatie 2

Dit is denk ik een pre release om te testen 

Zonder de aanbiedersupdate gaat het niet lukken.

Wellicht is T-Mobile gestopt tot vrijdag met het aanbieden van de update.

Kijk in de Watch-app op je iPhone eens bij algemeen en dan info

Heb je een T-Mobile ESIM in je iPhone?

T-Mobile esim en streepje bij aanbieder…

ik vermoed dat het komt doordat ik mijn Watch op beta versie 8.3 heb staan en mijn telefoon op beta 15.2 .. 

 

Ik heb een normale versie van mijn iOS dus geen beta. Toch lukt het niet om het abb te activeren 

Verdorie, moeten we gewoon geduldig zijn tot komende vrijdag ;-)

Reputatie 2

Kijk in de Watch-app op je iPhone eens bij algemeen en dan info

Heb je een T-Mobile ESIM in je iPhone?

T-Mobile esim en streepje bij aanbieder…

ik vermoed dat het komt doordat ik mijn Watch op beta versie 8.3 heb staan en mijn telefoon op beta 15.2 .. 

 

Ik heb een normale versie van mijn iOS dus geen beta. Toch lukt het niet om het abb te activeren 

Reputatie 2

Ik vermoed dat je via de aanbieder instellingen op je iPhone te zien krijgt of je een multisim kan krijgen.. (aanname) en daar zit een verschil dat ik 48.5 heb en jullie 48.1 .. nou lijkt 48.5 hoger dan 48.1 dus dat is dan weer raar 🤪 de aanbieder instellingen op mijn Watch krijg ik niet te zien…

 

Ik heb hetzelfde scherm 

Kijk in de Watch-app op je iPhone eens bij algemeen en dan info

Heb je een T-Mobile ESIM in je iPhone?

T-Mobile esim en streepje bij aanbieder…

ik vermoed dat het komt doordat ik mijn Watch op beta versie 8.3 heb staan en mijn telefoon op beta 15.2 .. 

 

Heb zelf besteld op Amazon.de

Bestelde een horloge (45 mm) Nike 5 minuten nadat de voorbestellingen begonnen. Vandaag een bericht gekregen met de tekst "Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld." van T-Mobile. Betekent dit dat ik mijn pre-order op de 5e niet ontvang?

Kijk in de Watch-app op je iPhone eens bij algemeen en dan info

Heb je een T-Mobile ESIM in je iPhone?

Ik vermoed dat je via de aanbieder instellingen op je iPhone te zien krijgt of je een multisim kan krijgen.. (aanname) en daar zit een verschil dat ik 48.5 heb en jullie 48.1 .. nou lijkt 48.5 hoger dan 48.1 dus dat is dan weer raar 🤪 de aanbieder instellingen op mijn Watch krijg ik niet te zien…

 

  1. Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.​ 
  2. Ga naar Mobiel netwerk.​ 
  3. Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.​ 
  4. De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.​ 
  5. Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen. ​ 
  6. Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.

 

Reputatie 2

@CrisTien   Als je nu je klokje al binnen hebt hoef je niet te wachten tot 5 november hoor!

Vorige week heb ik al een Multisim abonnement afgesloten zodat mijn Apple Watch 3 cellular van september 2017 sinds afgelopen week “volledig” werkt na ruim vier jaar wachten !

Maar je mag ook wachten tot 5 november hoor.

In mijn Topic kun je meer informatie vinden:

Laat even weten of het is gelukt!

 

Niet gelukt

esim 48,1 maar het gaat om de versie in de Watch app denk ik en die is 18,1 zoals je op de foto hierboven kunt zien.

De aanbiedersupdate kreeg ik in de Watch app

Reputatie 7
Badge +14

48.1 @Paul3287  Officieel gaat dit ook pas 5 nov. Van start

Ha! Ik probeer met mijn Watch 7 4g ook een

multisim aan te vragen maar ik krijg te zien dat Tmobile dat niet aanbiedt 😞 welke versie aanbieder instellingen hebben jullie op de iPhone? Ik heb hier 48.5 .. wat hebben jullie?

 

groet!

 

Reputatie 7
Badge +14

@CrisTienNou succes met het afsluiten en alvast welkom bij de groep Multisim afnemers !

Komt helemaal goed. Ik had eerst een IWatch 5 zonder 4G Nu een 7 met😅 ik zie wel of ik het afsluit.

Het voordeel is dat je na een maand per dag kan opzeggen.

Reageer