[Info] Maatregelen bij T-Mobile omtrent Coronavirus 18-3-2020

  • 16 March 2020
  • 30 reacties
  • 19354 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

"Doornekamp33" 

Ik ben deze maand overgestapt van kpn naar t-mobile en ik ben zeer tevreden over t-mobile. 

Jij zegt "wil je dan ook de prijzen van de concurrentie betalen" 

De concurrentie is niks duurder, het ligt eraan wat er in je pakket zit. 

Nu betaal ik €43,75 per mnd als de acties periode voorbij is, bij kpn betaalde ik €67,50 per mnd. 

Als ik hetzelfde pakket neem bij t-mobile als dat ik bij kpn had betaal ik meer als bij kpn. 

T-Mobile is voor mij goedkoper omdat ik er maar 1 extra pakket bij heb voor de kinderen. 

Maar nogmaals, ik ben zeer tevreden met t-mobile. 

 

Ik ben zojuist klant geworden bij T-Mobile en heb alles werkend via eigen router. T-Mobile blijft echter aandringen op een monteur, terwijl ik duidelijk heb aangegeven deze niet in huis te willen i.v.m. corona. Iets met geen support kunnen bieden zonder Zyxel modem, etc. Nu heb ik het Zyxel modem maar aangesloten, maar nog steeds blijft de status op ‘Je kunt binnenkort 26-06 genieten van T-Mobile Thuis’ staan en geniet ik niet van klantvoordeel (terwijl ik hier al vanaf 26-06 recht op heb).

Ik heb al een glasvezel-abonnement van T-Mobile gehad dus de media-converter hangt al. Steek 2 utp-kabeltjes in en ik heb tv en internet. Snap niet waarom dit zo moeilijk moet.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @fRiEtJeSaTe 

Het was wel verstandiger geweest om een monteur langs te laten komen omdat die achteraf ook nog doorgeeft aan de technische dienst dat jouw verbinding werkt en dus officieel wordt aangemeld, je kon dit ook overleggen met Guidion en die konden dan misschien kijken of je met telefonische begeleiding aan kon sluiten. Guidon is bereikbaar op nummer 088 2000 151.

Ik weet niet of het aan de aanmelding van jouw verbinding ligt of iets anders is, daarvoor moet je de reactie even afwachten van een moderator.

Reputatie 7
Badge +1

Altijd leuk om te zien wat men betaald voor het internet en tv pakket bij een provider eventueel inclusief bellen hoewel dat steeds minder zal worden, en hoe tevreden is men over zijn provider.

Zelf sinds 01-2014 klant van Vodafone thuis (nu T-M thuis)  begonnen met de zelfde set als ook Telfort e.a. gebruikten streams kwamen van Glashart media in mijn beleving nog altijd de beste althans als ik uitga van de HD streams, beter dan wat KPN toen leverde over glas.

Betaal per maand het zelfde als @Doornekamp33 maar wel heel andere set tv en internet bestaande uit basis tv box zonder opname (Entone 510?) internet 100mb  4 thema pakketten waarvan 3 gratis, was nog een actie uit de Vodafone tijd, en blijft zolang ik klant blijft gelden, verder heb ik geen mobiel of andere dingen.

Ik ben heel tevreden met T-Mobile zo als ik het nu heb, natuurlijk heeft elke provider zijn voor en tegens zo is T-Mobile als men tevreden is met de primaire zaken een heel goede keuze wil men meer zoals meer mogelijkheden van de settopbox en UHD dan is KPN zeker beter maar daar betaal je dan flink voor.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @fRiEtJeSaTe, wat @Waqqas aangeeft, klopt helemaal. Bij een Glasvezelverbinding wordt de installatie altijd verricht door een monteur. Dat komt doordat de apparatuur en het FTU (aansluitpunt Glasvezel) enorm fragiel zijn. Als hier iets in misgaat, kan de schade oplopen tot in de honderden euro's. Daarnaast vervalt de servicegarantie op alle losse onderdelen van de aansluiting wanneer je besluit het toch zelf te installeren.

Super dat je het liever zelf wilt doen en rekening houdt met corona, maar dat is in dit specifieke geval niet aan te raden. Mocht er straks namelijk hulp nodig zijn omdat een onderdeel defect is of de verbinding niet blijkt te werken, dan kunnen wij je niet langer helpen. De monteur moet ook de verbinding aanmelden bij onze technici en doet dit altijd na een installatie. Zou dit niet gebeuren, dan wordt jouw aansluiting niet officieel aangemeld. Graag controleer ik of ik op afstand met onze experts jouw verbinding kan aanmelden. Stuur me alsjeblieft jouw volledige adres (postcode + huisnummer), geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht. Dan ga ik meteen aan de slag voor je! 😊

Thanks alvast voor je medewerking en als ik iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. 

Reageer