Info

Vragen? We zijn er voor je.

  • 24 July 2018
  • 48 reacties
  • 148743 Bekeken
Vragen? We zijn er voor je.
Reputatie 7
Badge +16

Heb jij een vraag of opmerking over jouw Odido abonnement?
 

1. De Community

Op de Community vind je veel informatie, maar je kunt ook jouw vraag in een nieuw topic stellen! Komt de Community er niet uit, dan schiet een moderator van Odido je te hulp. Let op, dit is een klant-helpt-klant Community, het kan dus 1 of 2 dagen duren voordat je antwoord krijgt van een moderator. Meer weten over de contactmogelijkheden op de Community? Check dan onze handige Wiki: Wanneer en hoe zijn we bereikbaar op de Community?
 

2. Facebook

Via een privébericht op Facebook heb je één-op-één contact met iemand van webcare. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

3. Twitter

Via Twitter kun je een openbare tweet versturen of via een direct message (DM) één-op-één contact met iemand van webcare krijgen. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
 

4. Chat

Je vindt onze chatbutton hier: chat met ons (icoontje rechtsonder). 
 

5. Telefoon

Ons telefoonnummer is 0800 0092.


Openingstijden
> Je kunt je vraag via de Community, Facebook en Twitter àltijd aan ons stellen, dag en nacht! Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 08:00 uur tot 00:00 uur actief om jou te helpen.
> Op chat zijn wij bereikbaar van 8:00 uur tot 20:00 uur. De chat is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag.
> Telefonisch zijn wij van maandag tot en met zaterdag tussen 7:00 uur en 22:00 uur bereikbaar. Op zon- en feestdagen kun je ons bellen tussen 09:00 uur en 18:00 uur.


Mobiel abonnement

Antwoord op de meest gestelde vragen over Odido Mobiel vind je in dit FAQ-topic. Je kunt deze afdeling ook bereiken via deze Community, Twitter, Facebook en/of via de telefoon.


Nieuwe klant?

Wil jij klant bij ons worden of informatie ontvangen over onze abonnementen? Dan kun je bellen met 0800 0092.


Contract verlengen of opzeggen

Ben jij benieuwd naar jouw speciale verlengingsaanbieding of wil je opzeggen? Wij helpen je graag via de telefoon op telefoonnummer 0800 0092.

 

Vragen en antwoorden

Heb je een vraag over je bestelling of problemen met de internet of TV-verbinding, kijk dan snel in dit topic: 

Dit topic werkt als een wegwijzer en helpt je te vinden wat je zoekt. 

 

Ervaar je problemen met je verbinding? Dan helpt onderstaand stappenplan je verder:
Wifi | Volg deze stappen voor een snelle en stabiele wifi-verbinding.
Internet | Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen.
Televisie | Volg de stappen uit de video om het tv-beeld weer terug te krijgen.
Telefonie | Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.
Mobiel | Volg deze stappen om je mobiele telefoon weer aan de praat te krijgen.

 


48 reacties

how can i pay my invoice ?
Reputatie 7
how can i pay my invoice ?



Hey @Nagudia, you can find all the information about payments here. If you need some help with the translation, please let me know! I'll gladly help you.
Goedemiddag [adres verwijderd] Internet en tv liggen er al enige tijd uit.

Is er al iets bekend van deze storing.Ik kom niet op de storingskaart voor maar kan het ook niet melden

Kan ook niet inloggen bij my T-moblie thuis



M vr gr
Reputatie 7
Hi Robgor,



Er waren gister problemen met Thuis, maar dit is alweer opgelost ondertussen. Dit topic ging over dat probleem.



Ik heb overigens jouw adres verwijderd uit het bericht en je username aangepast. Het is een openbare Community, dus houd er rekening mee dat iedereen mee kan lezen.
Hoi, hoe kan ik mijn thuis abonnement verlengen?
Reputatie 7
Hoi farvahar70art,



Wat tof dat jij wilt verlengen! Daar helpen we je graag mee. We hebben een speciale verlengingsaanbieding voor je. Die vertellen we jou graag via Facebook , Twitter of via de telefoon op telefoonnummer 0800-0092. Leuk om jou te mogen blijven helpen!
Reputatie 3
Goeiemorgen. Ik heb een algehele storing . Geen tv en wifi. Heb de box al 3x gereset, maar het lampje act blijft knipperen. Al mijn kabels al nagekeken, maar daar zit t probleem niet in.

O de user pagina idd wel wlan maar geen connectie.

Op allestoringen.nl zie ik dat er al 80+ meldingen zijn met mensen met dezelfde problemen.

Via het 0800 nummer moet ik meer dan n half uur wachten..



Graag zsm oplossen.
Reputatie 7
Hoi @JeroenGroenouwe,



We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van onze diensten. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In het volgende topic houden we je op de hoogte: Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 15-12-2018. Sorry voor het ongemak, we doen er alles aan om dit snel voor je op te lossen!
Hallo,





Ik wil graag per direct t-mobile thuis opzeggen. Op de site staat dat het ook via de chat kan. Alleen zie ik de optie nergens.



We stappen over naar Ziggo, omdat daar beter en sneller internet voorhanden is en het met de huidige mogelijkheden bij t-mobile niet mogelijk is om beter internet te ontvangen



Met vriendelijke groet.
Reputatie 7
Hoi Zschampers,



Ik zie dat je een eigen topic bent gestart hierover. Ik hoop dat je met ons gesproken hebt en toch besloten om te blijven! 🙂
Hallo, graag mijn t mobile thuis opzeggen vanaf 7 juni 2019. Ik hoor ook graag wat het zou kosten om per 17 april op te zeggen.
Reputatie 7
Hi @Ishaira, ik zie dat je inmiddels al bericht hebt ontvangen via Twitter/Facebook, ik stel voor dat we het gesprek daar voortzetten zodat we geen berochten van elkaar mislopen 😉
Reputatie 6
Kloppen de openingstijden van T-Mobile Thuis nog?
Reputatie 7
Hey @Glassertje, de bovenstaande openingstijden kloppen nog steeds. ☺️
Hello,



I will move in early September and would like to relocate my house internet to the new address at that time.

Can you please assist me with this?



thanks

Firat
Goedemiddag,



Graag wil ik mijn T-Mobile thuis abonnement opzeggen i.v.m. het aflopen van het huurcontract van mijn woning. Maar ik krijg bij het bellen naar de klantenservice de mededeling dat het te druk is dus vandaar dat ik het op deze manier probeer.



Kan mijn abonnement per 01-10-2019 opgezegd worden? Mijn klantnummer is DDH67808



Alvast bedankt voor de moeite en ik hoor het graag!



Met vriendelijke groeten,





Lars
Reputatie 7
Hey Lars,



Ik zie dat mijn collega mij te snel af is geweest! Balen dat je ons gaat verlaten, ik wil je in elk geval bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in ons hebt gehad. ☺️ Alvast succes met de verhuizing!
Via de telefoon krijg ik te horen dat de wachttijd langer is dan ik gewend ben, dus maar op deze manier. Ik zit i.i.g. vanaf 2 september zonder vaste telefoon. Het lampje VoIp op het modem brandt niet. Uiteraard heb ik alle stappen ondernomen om te proberen het aan de praat te krijgen, maar naar mijn gevoel is er iets niet in orde met het modem. Via het forum heb ik dit op 2 sept. aangekaart. Bij telefonisch contact op 3 sept. werd mij verteld dat e.e.a. doorgezet zou worden naar de technische dienst. Vervolgens kreeg ik een mailtje met een ticketnummer: #2019090311001225 en daarbij de mededeling: "Het is momenteel erg druk. Daardoor duurt het langer dan je van ons gewend bent". En: "Het kan meer dan 10 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt". Het lijkt mij dat het een vaste opmerking is dat het momenteel erg druk is, maar het lijkt mij ook dat jullie TD die 10 dagen gaat halen. De stand is nu 7 werkdagen. Ik vind dat eigenlijk te gek voor woorden en hoop dat e.e.a. bespoedigd kan worden.



Met vriendelijke groet, Gerhard.
Reputatie 1

Hallo T-mobile,

Ik wil graag mijn interactieve TV en TV box opzeggen. Mijn internet abonnement wil ik wel gewoon behouden. Kan ik een mail krijgen met de wijzigingsdatum (1 maand na vandaag begrijp ik). 

Met vriendelijke groeten,

Mark 

Reputatie 7

Hey @Toetie10,

Ik zie dat mijn collega me te snel af is geweest! Mocht je in de toekomst weer je TV pakket aan willen zetten dan kan dat probleemloos. :wink:

Reputatie 2

Hallo T-mobile,

Bij deze wil ik u verzoeken om mijn interactieve TV abonnement stop te zetten.

Mijn internet abonnement wens ik gewoon te blijven behouden.

Met vriendelijke groet,

TigermanMcCool

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @TigermanMcCool,

 

Dat wil ik graag direct in orde maken voor je! Houd wel rekening met een opzegtermijn van een maand, dit betekent dat wanneer ik het nu stopzet, jouw TV abonnement vanaf 21 februari uit je abonnement is. Ga je hiermee akkoord? :smile:

Reputatie 2

Hallo Jason,

 

Ik ga er mee  akkoord dat mijn TV abonnement nu wordt wordt beëindigd en dat vanaf 21 februari mijn TV abonnement uit mijn abonnement is.

 

Met vriendelijke groet,

 

TigermanMcCool

Reputatie 7

@TigermanMcCool Top, ik heb het TV pakket bij deze stopgezet! :slight_smile:

Beste t-mobile,

 

Ik wil gebruik maken van m'n bedenktijd en gelijk mijn bestelling voor tmobile thuis annuleren. Hoe kan ik dit via my tmobile thuis doorgeven?

Met vriendelijke groet,

 

Reageer