[Info] Contact met de T-Mobile Thuis klantenservice

Reputatie 5
Badge +3
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 1192 reacties

Heb jij een vraag of opmerking over jouw T-Mobile Thuis abonnement? Of ben je gewoon benieuwd wat wij jou kunnen bieden in Internet, TV en vast Bellen? Of wil je jouw abonnnement verlengen?

Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag! Er zijn 5 manieren waarop je de klantenservice van T-Mobile Thuis kunt bereiken: via de Community, Facebook, Twitter, Chat en telefoon.

1. Contact via de T-Mobile Community
Onze Community bevat een bundeling van mensen die je graag met jouw vragen en opmerkingen helpen. Niet alleen de klantenservice van T-Mobile is hier actief (als moderators), maar ook echte techneuten praten graag mee op dit platform. De meestgestelde vragen kun je in dit topic vinden. Ook kun je antwoord op jouw vraag vinden in de categorie Thuis. Staat jouw antwoord hier niet tussen? Stel dan je vraag in een nieuw topic!

Openingstijden Community
Je kan dag en nacht het antwoord op je vraag vinden op onze Community. Staat jouw antwoord er niet tussen? Dan kan je zelf een nieuw topic aanmaken! Maar ook onze Community heeft soms wat slaap nodig dus soms kan het even duren voordat je een antwoord ontvangt. De moderators zijn maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur aanwezig en proberen je topic binnen 48 uur te beantwoorden. Omdat dit een klant-helpt-klant platform is, kan het ook zijn dat jij een goed antwoord ontvangt van een van de communityleden.

2. Contact via Facebook
Via Facebook helpen we je graag met jouw vraag of opmerking. Hier heb je via een privébericht een-op-een contact met iemand van onze klantenservice.

Openingstijden Facebook
Onze klantenservice is van maandag tot en met zaterdag van 09:00 uur tot 00:00 uur actief op Facebook om jou te helpen. Wegens drukte kan het zijn dat jouw vraag of opmerking niet direct beantwoord wordt.

3. Contact via Twitter
Op Twitter zijn wij ook te vinden. Hier heb je via een direct message (DM) een-op-een contact met iemand van de klantenservice.

Openingstijden Twitter
Onze klantenservice is van maandag tot en met zaterdag van 09:00 uur tot 00:00 uur actief op Twitter om jou te helpen. Wegens drukte kan het zijn dat jouw vraag of opmerking niet direct beantwoord wordt.

4. Chat
Je kunt ook met ons chatten. Je vindt onze chatbutton aan de onderkant van deze pagina: Nu regelen - abonnement wijzigen.

Openingstijden Chat
Op chat zijn wij bereikbaar van 8:00 uur tot 20:00 uur. De chat is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag.

5. Contact via de telefoon
Je kunt ons natuurlijk ook via de telefoon bereiken! Ons telefoonnummer is 0800 - 0092. Een van onze klantenservicemedewerkers zal je zo snel mogelijk te woord staan en je helpen met jouw vraag of opmerking.

Openingstijden telefoon
Telefonisch zijn wij van maandag tot en met zaterdag tussen 7:00 uur en 22:00 uur bereikbaar. Op zon- en feestdagen kun je ons bellen tussen 09:00 uur en 18:00 uur.

Contact met T-Mobile Mobiel
Heb jij een vraag of opmerking over jouw T-Mobile Mobiel abonnement? Of over jouw toestel? Dan kun je terecht bij de afdeling T-Mobile Mobiel. Antwoord op de meestgestelde vragen over T-Mobile Mobiel vind je in dit FAQ-topic. Je kunt deze afdeling ook bereiken via deze Community, Twitter, Facebook en/of via de telefoon.

Nieuwe klant?
Wil jij klant bij ons worden of informatie ontvangen over onze abonnementen? Dan kun je contact opnemen via Facebook , Twitter of bellen met 0800-0419.

Contract verlengen
Ben jij benieuwd naar jouw speciale verlengingsaanbieding? Wij vertellen jou deze graag via Facebook , Twitter of via de telefoon op telefoonnummer 0800-0092.

Laat jij van je horen? We spreken je graag via Facebook , Twitter, onze Community of de telefoon!

8 reacties

how can i pay my invoice ?
Reputatie 1
Nagudia schreef:

how can i pay my invoice ?

Hey @Nagudia, you can find all the information about payments here. If you need some help with the translation, please let me know! I'll gladly help you.
Goedemiddag [adres verwijderd] Internet en tv liggen er al enige tijd uit.
Is er al iets bekend van deze storing.Ik kom niet op de storingskaart voor maar kan het ook niet melden
Kan ook niet inloggen bij my T-moblie thuis

M vr gr
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robgor,

Er waren gister problemen met Thuis, maar dit is alweer opgelost ondertussen. Dit topic ging over dat probleem.

Ik heb overigens jouw adres verwijderd uit het bericht en je username aangepast. Het is een openbare Community, dus houd er rekening mee dat iedereen mee kan lezen.
Hoi, hoe kan ik mijn thuis abonnement verlengen?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi farvahar70art,

Wat tof dat jij wilt verlengen! Daar helpen we je graag mee. We hebben een speciale verlengingsaanbieding voor je. Die vertellen we jou graag via Facebook , Twitter of via de telefoon op telefoonnummer 0800-0092. Leuk om jou te mogen blijven helpen!
Goeiemorgen. Ik heb een algehele storing . Geen tv en wifi. Heb de box al 3x gereset, maar het lampje act blijft knipperen. Al mijn kabels al nagekeken, maar daar zit t probleem niet in.
O de user pagina idd wel wlan maar geen connectie.
Op allestoringen.nl zie ik dat er al 80+ meldingen zijn met mensen met dezelfde problemen.
Via het 0800 nummer moet ik meer dan n half uur wachten..

Graag zsm oplossen.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi @JeroenGroenouwe,

We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen gebruik kan maken van onze diensten. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In het volgende topic houden we je op de hoogte: Problemen Internet, TV en Vast Bellen T-Mobile Thuis 15-12-2018. Sorry voor het ongemak, we doen er alles aan om dit snel voor je op te lossen!

Reageer