Heb jij een vraag of opmerking over jouw T-Mobile Thuis abonnement?
1. De Community
Op de Community vind je veel informatie, maar je kunt ook jouw vraag in een nieuw topic stellen! Bedenk je dat dit een klant-helpt-klant Community is. Komt de Community er niet uit, dan schiet een moderator van T-Mobile je te hulp. Let op, dit is een klant-helpt-klant Community, het kan dus 1 of 2 dagen duren voordat je antwoord krijgt van een moderator.
2. Facebook
Via een privébericht op Facebook heb je één-op-één contact met iemand van webcare. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
3. Twitter
Via Twitter kun je een openbare tweet versturen of via een direct message (DM) één-op-één contact met iemand van webcare krijgen. Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
4. Chat
Je vindt onze chatbutton hier: chat met ons (icoontje rechtsonder). Via Facebook, Twitter en Chat ontvang je binnen 24 uur reactie.
5. Telefoon
Ons telefoonnummer is 0800 0092.
Openingstijden
> Je kunt je vraag via de Community, Facebook en Twitter àltijd aan ons stellen, dag en nacht! Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 08:00 uur tot 00:00 uur actief om jou te helpen.
> Op chat zijn wij bereikbaar van 8:00 uur tot 20:00 uur. De chat is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag.
> Telefonisch zijn wij van maandag tot en met zaterdag tussen 7:00 uur en 22:00 uur bereikbaar. Op zon- en feestdagen kun je ons bellen tussen 09:00 uur en 18:00 uur.
Mobiel abonnement
Antwoord op de meestgestelde vragen over T-Mobile Mobiel vind je in dit FAQ-topic. Je kunt deze afdeling ook bereiken via deze Community, Twitter, Facebook en/of via de telefoon.
Nieuwe klant?
Wil jij klant bij ons worden of informatie ontvangen over onze abonnementen? Dan kun je bellen met 0800 0419.
Contract verlengen of opzeggen
Ben jij benieuwd naar jouw speciale verlengingsaanbieding of wil je opzeggen? Wij helpen je graag via de telefoon op telefoonnummer 0800 0092.