Inloggen
Het begin is natuurlijk het inloggen in jouw account. Ga naar https://thuismy.t-mobile.nl en log hier in met jouw @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Nadat je de eerste keer ingelogd hebt kan je ook je eigen opgegeven e-mailadres gebruiken. Lukt het inloggen niet? Check dan onze tips voor inloggen in My T-Mobile Thuis.
Menu
Overzicht
Rekeningen
Hier kun je al jouw rekeningen downloaden en inzien. Je ziet de maand, het bedrag en een groen vinkje of rood kruis. Het groene vinkje betekent dat de betaling geslaagd is. Het rode kruis geeft aan dat deze rekening nog niet aan ons betaald is. Ook zie je een icoontje met 'pdf'. Als je hierop drukt, download je de rekening. Hierop kun je precies zien waar het bedrag uit is opgebouwd.
Bestellingen
Abonnementen
- Zelf je internetsnelheid verhogen of verlagen.
- Direct premium- en themapakketten aan- of uitzetten.
- Je TV Boxen bekijken, verwijderen en bestellen.
- Je vast Bellen abonnement aanpassen
Wil je jouw vast Bellen of TV abonnement helemaal aan- of uitzetten? Laat dan een berichtje achter in het topic: Abonnement wijzigen? Wij helpen je!
Instellingen
- TV - Hier vind je jouw TV-klantnummer en TV-pincode
- Wifi - Onder Wifi heb je de mogelijkheid om de naam en wachtwoord van het Wifi netwerk aan te passen, het Wifi kanaal te veranderen en om de Wifi helemaal uit of aan te zetten.
- Bellen - Bij het kopje Bellen vind je jouw vaste telefoonnummer(s). Je kan per nummer de instellingen voor Voicemail en eventuele Blokkades instellen.
- E-mail - Wijzig hier de instellingen van je e-mailaccount(s), zoals je wachtwoord, alias of doorstuur-adres. Beheer je spamfilter of stel een automatisch antwoord in voor als je niet bereikbaar bent. Je kunt in totaal 5 e-mailaccounts aanmaken.
Gebruikskosten
.
Mijn gegevens
T-Mobile Klantvoordeel